• Igia

Sundsvall nr2

Här kommer vår nya tråd.

Nu kan vi fortsätta att prata våra kommande bröllop.

Hälsar alla gamla och nya välkomna!!

Den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-58/m3111769.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 11:25
    Här kommer våra datum:

Blygbrud 14/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    Heleneåpether 28/2
    090414 14/4
    Nocia 22/5
    Hjärtatmitt 19/6
    AnnaMatilda 27/6
    Snart Nordvall 25/7
    Peny 1/8
    Thildamy 9/9
    Igia 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 12:15
    Strindlund 22/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 15:57

Soon2BmrsGroth 18/7

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-12 00:38

Jenzan 1/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:53
    Jemma 27/6

• Svar på tråden Sundsvall nr2
  • Nocia

I morgon kommer våra inbjudningar! Och jag är hemma i influensan så jag behöver inte vänta på att den lååånga arbetsdagen ska ta slut utan får se dem på en gång! Så nu ska bara adresserna skrivas och sedan skall de skickas. Jag vet att det verkar som att vi är sent ute men de allra flesta (läs: de viktigaste gästerna) har fått en muntlig inbjudan för länge sedan. Vi är nämligen såna som inte kan hålla tyst!
    Och på tisdag bär det av till Härnösand för att beställa förlovnings- och vigselringar. Kul och spännande när det börjar hända saker! Det har stått stilla så länge, men nu rullar det på!

• MrAndMrsImpuls

Ja nu börjar det närma sig! Ska bli sååå otroligt roligt imorn! Jag hoppas vi och Heleneåpether får en underbar dag å att solen skiner så vi slipper mera snö.

Peny - Nu är jag så nyfiken vem i vår närhet som vi har gemensamt, så när det blir officiellt så vill jag höra!!

• Nocia

Lycka till MrAndMrsImpuls och Heleneåpether!
    Hoppas eran dag blir fantastisk och fylld med lyckliga minnen!

• thildamy

Vad har ni för SOLISTER ???
    Vad ska dom sjunga ?
    Vilket pris får ni betala?

JAg har mailat med en tjej tänkte oss 2 låtar i kyrkan en på festen men jag betalar inte 3000:- + resa never in my life
    Annars får jag väl ta cd´n

Nä jag tänkte att sundsvalls som e en sån musikalisk stad bör ha gömda talanger i någon vrå...

tips !!!!

• Jemma

Igia: Vi gifter oss den 27Juni -09. =)

Nocia: har dom fina/snygga ringar i Härnösand? Jag har letat min "drömring" länge nu men hittar inga i vanliga affärerna. Bara på nätet =)

Vill gärna prova och se om min förlovningsring passar med den ringen jag är ute efter. Är rädd att det bli för mycket "bling bling" iom att jag har diamanter på min förlovningsring.
    Vill nämligen ha en stor diamant med massa små runt om (svårt att förklara)

Ingen av er som har diamanter på förlovningsringen?

• 090414

Kanske de ska köpa titanringar på Kallings i Härnösand. Det gjorde vi. De är Kallings som har www.titanringar.com

Jemma skrev 2009-02-27 18:41:10 följande:
    Igia: Vi gifter oss den 27Juni -09. =)Nocia: har dom fina/snygga ringar i Härnösand? Jag har letat min "drömring" länge nu men hittar inga i vanliga affärerna. Bara på nätet =)Vill gärna prova och se om min förlovningsring passar med den ringen jag är ute efter. Är rädd att det bli för mycket "bling bling" iom att jag har diamanter på min förlovningsring. Vill nämligen ha en stor diamant med massa små runt om (svårt att förklara) Ingen av er som har diamanter på förlovningsringen?
  • Peny

Hihi okej, nu ska du få veta Jag är kusin med din toastmadame... Så är hon redan i Sundsvall har hon kanske inte hunnit få inbjudan... folk fick den idag. Är hon här redan? I så fall kan du väl låta bli att säga så mycket så hon får se det via inbjudan? Eller gör som du vill... hon kanske får höra det via sin bror eller pappa ändå...
    Lycka till imorgon!

MrAndMrsImpuls skrev 2009-02-27 07:23:24 följande:
    Ja nu börjar det närma sig! Ska bli sååå otroligt roligt imorn! Jag hoppas vi och Heleneåpether får en underbar dag å att solen skiner så vi slipper mera snö.Peny - Nu är jag så nyfiken vem i vår närhet som vi har gemensamt, så när det blir officiellt så vill jag höra!!
  • Peny

Nu har vi varit ute och ätit på restaurang för att fira att vi äntligen fått ut inbjudningarna. Sååå skönt!

• MrAndMrsImpuls

Jaha...vad kul!! Jag lovar att inget säga! Vad kul då får hon gå på bröllop 2 gånger i år. Hon kom igår eftermiddag, så hon hade en liten möhippa med dagspa, inspelning av låt och middag för mig igår.
    Nu ska jag jag fixa och trixa!!!! Åh vad glad jag är idag!

Peny skrev 2009-02-27 21:20:48 följande:
    Hihi okej, nu ska du få veta Jag är kusin med din toastmadame... Så är hon redan i Sundsvall har hon kanske inte hunnit få inbjudan... folk fick den idag. Är hon här redan? I så fall kan du väl låta bli att säga så mycket så hon får se det via inbjudan? Eller gör som du vill... hon kanske får höra det via sin bror eller pappa ändå... Lycka till imorgon!
  • thildamy

Önskar dig åter igen Hanna All lycka idag!!!

Kram!!!

Svar på tråden Sundsvall nr2