• Igia

Sundsvall nr2

Här kommer vår nya tråd.

Nu kan vi fortsätta att prata våra kommande bröllop.

Hälsar alla gamla och nya välkomna!!

Den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-58/m3111769.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 11:25
    Här kommer våra datum:

Blygbrud 14/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    Heleneåpether 28/2
    090414 14/4
    Nocia 22/5
    Hjärtatmitt 19/6
    AnnaMatilda 27/6
    Snart Nordvall 25/7
    Peny 1/8
    Thildamy 9/9
    Igia 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 12:15
    Strindlund 22/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 15:57

Soon2BmrsGroth 18/7

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-12 00:38

Jenzan 1/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:53
    Jemma 27/6

• Svar på tråden Sundsvall nr2
  • Peny

Nocia: Aah, tyvärr har min karl inga såna kvaliteter... dock många andra

Thildamy: Nästa vecka ser mycket bättre ut än denna så jag tycker vi kör på det!Men inte måndag eller torsdag (har babysim och babysång då). Gärna om vi tar det mitt på dagen eller så så att jag hinner hämta stora dottern på dagis Kul!

• Peny

Thildamy: Just ja!Du frågade hur det gick med planerandet... just nu känns det som om allt går åt pipsvängen har nu skrivit och dekorerat kuvert i tre omgångar. Nu får det banne mig vara nog! Först gjorde jag halvstora kuvert som skulle passa till inbjudningarna. Då visade det sig att de hade blivit hälften så stora som vi tänkt. Då skulle vi trycka nya i rätt storlek mm men så igår så gav min sambo upp.. han kunde inte få det snyggt i den större storleken. Då åkte vi och köpte nya mindre kuvert. Min sambo är ganska så snål så han tyckte beswtämt att vi skulle köpa vanliga kuvert (ni vet såna där små ganska tunna som finns i 50-pack?). Jag försökte resonera med honom men gick bet SÅ vi köpte dom och jag satt mig och skrev alla 60 kuvert... då ändrar sig sambon och vill ha de finare kuverten!! SÅ då var det minsann bara att åka och köpa nya och skriva om alltihop inatt Nu är jag lagomt trött i handen kan jag säga Hann dekorera lite men måste göra klart det ikväll. På tryckeriet har det också varit en massa tjall men nu HOPPAS jag verkligen att det går i tryck så vi kan få ut allt imorgon!! Håll gärna tummarna!

• Nocia

thildamy: Fint! Vårt tema är vitt och grönt med något inslag av brunt. Skulle ha brunt och cerise först, men det kändes inte så "vårigt".

peny: Tycker din sambo kan bjuda på en helkroppsmassage eller liknande till dig! Tre omgångar kuvert tär väl på hela kroppen. Hoppas det blev bra till sist!

• Igia

thildamy: Rysligt vad du pysslar. Imponerad!!

Peny: Vilka kuvertproblem... Stackare! Är ni nöjda nu då? Vi eller snarare jag kommer att göra kuvert av tapet. Fast vi kommer att skicka de i cellofanpåsar sen för att vara säkra på att allt kommer att vara kvar efter postens hantering. Förhoppningsvis kommer vi att lyckas bli klara med våra inbjudningar under mars så vi kan skicka de i april...

thildamy skrev 2009-02-25 09:43:38 följande:
    jo det är grönt och brunt
  • Igia

Jemma: Jag har glömt lägga in erat datum. Vilket datum har ni? Förlåt men har glömt det

• Nocia

Oj, har alla ni andra gjort lika mycket som thildamy? Vi gifter oss i maj och har inte riktigt gjort lika mkt. Vi har till och med ett senare o.s.a-datum än thildamy!
    borde väl inte känna mig stressad men...

• Peny

Igia: Det låter verkligen jättefint! Skulle också vilja vara så pysslig men med två småungar är det alldeles nog som det är Men jag hade nog gjort något mer pillrigt om det varit färre kuvert som skulle ut.
    Har nästan gjort klart alla nu ikväll... måste köpa några fler kuvert och band bara. Vi har bl a limmat fast tunna band så att de som får inbjudningarna ska kunna dra i bandet för att öppna kuvertet. Ni vet som på Oscarsgalan?
    Imorgon lägger vi alla inbjudningar på lådan! Jihooo!

• Igia

Det sa min sambo oxå... Du vet att det är många kuvert va??? Vi ska göra ca 65-70 kuvert men det rullar på rätt bra när man väl börjat. Vi har bra lokaler med stora ytor att vara i när vi pysslar. Vi har ju inga småttingar så det finns förhoppningsvis lite mer tid här för sånt

Peny skrev 2009-02-26 01:07:02 följande:
    Igia: Det låter verkligen jättefint! Skulle också vilja vara så pysslig men med två småungar är det alldeles nog som det är Men jag hade nog gjort något mer pillrigt om det varit färre kuvert som skulle ut.Har nästan gjort klart alla nu ikväll... måste köpa några fler kuvert och band bara. Vi har bl a limmat fast tunna band så att de som får inbjudningarna ska kunna dra i bandet för att öppna kuvertet. Ni vet som på Oscarsgalan? Imorgon lägger vi alla inbjudningar på lådan! Jihooo!
  • thildamy

Om 2 dagar är det 2st sundsvalls brudar som blir FRU!!!

MrandMrsImpuls
    Heleneåpether

Lycka till på Lördag brudar!
    Hoppas ni får en riktigt fin och Trevlig dag!
    Kram Thildamy

• Peny

Åh, vad roligt! Håller tummarna att ni som ska gifta er på lördag får den dag ni önskar!

Här har vi äntligen skickat inbjudningarna!! Inte alla dock... några jag inte fått tag i adressen till men nästan alla! Så imorgon är det officiellt
    Nu ska vi pyssla lite mer med hemsidan så den är okej då folk börjar springa in på den

Svar på tråden Sundsvall nr2