• MilosMamma

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!

Tjena Tjejer!!

Här kan vi väl samlas o fölas till vårat mål som är i Augusti?

Själv gifter jag mej den 29 Augusti, men OJ vad mycket det är o göra, det är bara Januari och det finns ju huuuur mycket som helst kvar, när ska man göra det, så man inte gör det för tidigt?

Ska man skicka "save the date" eller inte.
    Ja många frågor finns det, Kanske vi kan hjälpa varandra med ideér och tips.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-28 14:26
    Här har vi en lista på vilket datum vi gifter oss, Om någon kommer till eller ramlar bort ändras det vid nästa trådskapande.

1 Augusti
    Sagezza
    Mrs baom
    Ouno
    Joplin09
    Lövings

8 augusti
    w2b Blom
    CamillaMarcus
    AnRo09
    Juis31
    J D
    iwi
    När2blir1
    Hoppasbrud2009
    Brud2009
    Gurnell

15 augusti
    Jeffa
    JanetKim
    Underbara060709
    Mariya
    Capu
    Prahlis
    Pentan

22 augusti
    1 år
    LB5
    Anki82

29 augusti
    Milosmamma
    Pärlan2009
    Majsan12
    090829
    Moche

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-30 09:36
    1 Augusti
    Sagezza
    Mrs baom
    Ouno
    Joplin09
    Lövings

8 augusti
    w2b Blom
    CamillaMarcus
    AnRo09
    Juis31
    J D
    agtiwi
    När2blir1
    Hoppasbrud2009
    Brud2009
    Gurnell
    MammaMiaa

15 augusti
    Jeffa
    JanetKim
    Underbara060709
    Mariya
    Capu
    Prahlis
    Pentan

22 augusti
    1 år
    LB5
    Anki82

29 augusti
    Milosmamma
    Pärlan2009
    Majsan12
    090829
    Moche

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!
  • Juis31

Jag ska ha 2 tärnor o min m2b ska ha en bestman..tärnorna har tackat ja

Oj,vad ni är flitiga,jag har inte ens skänkt en tanke på tårtan än,har fullt upp med o planera hur jag ska gå tillväga med inbjudningskorten,antingen ska jag köpa eller göra själv..har heller inte hittat nån lokal än,ringde pastoratet om förs.hemmet idag,men dom skulle återkomma om huruvida vi fick ha med oss alkohol eller inte där..men dom har inte ringt igen,så de blir nog inget med de..får spåna vidare på lokal!!

Min bror äger ett kondis så tårtan kan vi nog få därifrån..så de är inget större bekymmer..än!!

• brud2009

Vi kommer ha på restaurang och då ingår bordsdek. men vill vi ha någe spec. får vi fixa det själva. Vi visar på ett bord hur vi vill ha det sen "dukar" dom de andra borden lika

• Saggezza

Jag vill gärna göra min egna dekoration för att jag är ett kontrollfreak helt enkelt och har en bild i huvudet hur jag vill göra men jag behöver lite ytterligare inspiration!

• LB5

207 dagar kvar!!!!!!! but who's counting? Så vad är nästa steg i eran planering?.. jag ska inhandla en klänning, sen är det kanske dags att börja med inbjudan, brukar ju vara lite pyssel :=)

• JanetKim

När hadde ni tänkt scka ut era inbjudingar?!

• Saggezza

JanetKim: Jag hade tänkt i början av februari men nu får det bli i slutet av februari(början av mars.

• RebeckaEhlin

Vi skickar ut våra den sista februari.. vi har ej skickat ut save the date kort

• JanetKim

ok! Får jag fråga när ni satte erat osa?!
    Jag har nu börjat att beställa grejor till inbjuningskorten som vi ska gjöra sälva!Här framöver

Saggezza skrev 2009-01-28 19:05:14 följande:
    JanetKim: Jag hade tänkt i början av februari men nu får det bli i slutet av februari(början av mars.
  • KatyaA

Jags ka åxå gifta mej i augusti.. 29 augusti :)

• MilosMamma
    JanetKim skrev 2009-01-28 19:29:25 följande:
    ok! Får jag fråga när ni satte erat osa?!Jag har nu börjat att beställa grejor till inbjuningskorten som vi ska gjöra sälva!Här framöver
    osa är första juli för oss, så ja hinner med bordsplacering o allt.
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!