Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Jag fick min klänning med bud igår, NU känns det verkligt!!
wooohoo! Jag kan föreställa mig i den med min älskade fint uppklädd bredvid mig, hand i hand. Och alla våra närasta o käraste med oss.
Vad roligt! Blev du nöjd med den?
Miss Moneypenny skrev 2009-02-26 09:53:58 följande:
Miss Moneypenny skrev 2009-02-26 14:09:38 följande:
Miss Moneypenny skrev 2009-02-26 08:34:21 följande:
Var igår med som smakråd, brudklänning, åt en granne som också ska gifta sig..Hade bara tänkt att titta lite men slutade med att jag ändå provade en klänning och den var precis som jag velat.. ska jag nu köpa den eller titta runt lite mer?? Känns lite konstigt..trodde jag skulle rusa runt som en yr höna och leta..känns som det gick lite för lätt :)
Kan tilllägga att det gick lika lätt när jag skulle titta på ring.. först bästa kändes rätt... är lite orolig där också.. Är tyvärr lite impulsiv ibland och rädd att ångra mig ...
Så var det för mig också. Den första klänningen jag provade är den jag sedan köpte... Samma med ring... Är också impulsiv så det var svårt att våga slå till och köpa, men jag har inte ångrat mig.
Prova klänningen igen, och prova några fler så du blir säker, kan ju kännas bra att göra så även om du troligtvis köper den här första klänningen till slut i alla fall. Kul att det var så lätt att hitta för dig också!
Är det någon av er junibrudar som tänker gå in själv i kyrkan?
Hade tänkt att gå med min m2b men så var det någon som kom med detta och nu funderar jag..
vi tänker gå in tillsammans - jag tycker att det är en fin tanke/gest att visa att vi gör detta frivilligt och tillsammans.
Men jag har full förståelse för att alla har sin egna bild av bröllopet och gör som man tycker är bäst... för visst har alla sin egen bild av drömbröllopet!
Det funderar jag på också. Ville ju helst gå in med pappa, men då fick jag banning här inne!
Så kanske man går in "ensam" med tärna och näbb..