Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Vad duktiga ni är tjejer! Är så imponerad av folk som klarar det här med nutrilett, det har aldrig gått för mig. Vill har RIKTIG mat till alla mål..
Själv har jag bara lyckats med 2 kg och nu verkar det vara tvärstopp hur nyttigt jag än äter och tränar och sånt. Men min sambo säger att det är bättre att bara låta det vara och vara mig själv för att min klänning behöver fyllas ut med kurvor... Men det är väl sånt som killar säger för att vara snälla :)
Jag själv har gått ner ca 7 kg sen augusti, men samtidigt slår det inte midjemåttet, där jag gått ner 16-17 cm.. Fastna inte vid vikten utan mät er istället, det är mycket mer tillförlitligt.
Miss Moneypenny skrev 2009-02-18 08:37:39 följande:
Ja, vanlig mat är verkligen bäst, handlar om att äta mindre portioner och äta regelbundet.
Själv var jag tvungen att äta enbart flytande föda under 2 veckor, i höstas och det var det värsta jag varit med om.. Jag fick inte lov att äta något annat än flytande, så då åt jag näringsdryckerna som finns på apoteket och de är helt ok, men efter två veckor är man jäkligt trött på det också..
Nu har jag beställt en ny klänning! Hoppas den blir bra..
Ja detta med vikten!!
Jag fick ju barn för 10 månader sen. Har väl nu gått ner ca 25 kilo. Trodde jag var rät tnöjd när jag beställde min klänning i slutet av december och trodde jasg hade samma mått. Men igår när jag måttade igen så hade magen minskat med 7 cm!! På den korta tiden.
Wow, grattis! Vad duktigt att gå ner 25 kg också! Och 7 cm är ju mycket. Som någon skrev här ovan så är ju nästan cm viktigare än kg.
Vad blev det för klänning då? Blev det mera vidd i kjolen?
nää 30 har jag gått ner ju.. Knäpp jag e.. Vägde 100 när hon kom och nu 69.
Ja det blir samma överdel som jag har nu men en större kjol med lite släp..
Oj, vad bra! Jag hoppas att jag kommer vara lika duktig om jag får barn.
Förresten, gillar verkligen era inbjudningskort. Har ni gjort dem själva? I såna fall, har ni lämnat till tryckeri eller skrivit ut själva? Vi har gjort klart inbjudningskorten men vill bara lämna in på tryckeri. Vet inte riktigt vart vi ska vända oss. Nåt tips?