• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • nni
    laris skrev 2009-02-10 18:50:17 följande:
    Oj, vilken bra respons! Vi gifter oss också den 27/6 och har OSA datum den 1/4
    Samma här med båda datumen
  • nni
    GlamourKitten skrev 2009-02-10 18:57:27 följande:
    när satte ni Osa datumet?[/citat]Vi satte 1 maj, och gifter oss den 13 juni. Skulle satt 1 april känns det nu, hahah
    Det blir nog bra ändå!? Känns inte så sent. Däremot e vi ute i väldigt god tid.
  • nni
    älskarlivet skrev 2009-02-10 17:28:57 följande:
    Jag undrar om det här med namnbytet. Vi ska åka på semester en vecka efter bröllopet och den resan har jag bokat i mitt gamla namn. Vi blir borta 2 veckor och när vi kommer hem är vi hemma 3 veckor innan vi åker iväg på en ny utlandssemester. Den har jag bokat i mitt nya namn. Visst hinner jag få nytt namn och fixa med passet innan andra resan?
    Vet tyvärr inte med andra resan. Men vi har också bokat första i mitt gamla namn som sker 2 dagar efter bröllopet.
  • Tidsmaskin

Blir lite nyfiken! Vart ska ni som bokat resa åka? Vi har inte bokat ännu, men tänker oss till Italien...

Idag har vi bokat hotell för bröllopsnatten i alla fall, alltid något!

Har inte fått korrekturet för de beställda inbjudningarna ännu. Hoppas, hoppas att de kommer imorgon!

• älskarlivet

Vi ska åka till Samos i Grekland.. Sen kommer det bli en liten bonusresa till Italien, tre veckor efter vi kommit hem från Grekland.

Tidsmaskin skrev 2009-02-10 23:07:21 följande:
    Blir lite nyfiken! Vart ska ni som bokat resa åka? Vi har inte bokat ännu, men tänker oss till Italien...Idag har vi bokat hotell för bröllopsnatten i alla fall, alltid något! Har inte fått korrekturet för de beställda inbjudningarna ännu. Hoppas, hoppas att de kommer imorgon!
  • MulleNuh

Vi ska också åka till italien har vi nyligen kommit på! Vi åker dock en KORT resa direkt efter bröllopet så vi kan åka utan barnen. Blir borta i 4 dagar. Åker till Rom. Finns ju mycket kul att se på där.

Blir lite nyfiken! Vart ska ni som bokat resa åka? Vi har inte bokat ännu, men tänker oss till Italien...Idag har vi bokat hotell för bröllopsnatten i alla fall, alltid något! Har inte fått korrekturet för de beställda inbjudningarna ännu. Hoppas, hoppas att de kommer imorgon!
  • Flisa80
    Vi ska åka till Bali i 16 dagar. Längtar som galen. Har bara bokat flyg ännu...

Italien... Vi förlovade oss på Sardinien och jag kan verkligen rekommendera det. Det var fantastiskt vackert!!!!
  • GlamourKitten

Vi åker till Azorerna, bokade jättefint hotell och ska hyra bil och göra utflykter som delfinsimning etc! Ååh vad jag längtar!

• nni
    MulleNuh skrev 2009-02-11 08:03:33 följande:
    Vi ska också åka till italien har vi nyligen kommit på! Vi åker dock en KORT resa direkt efter bröllopet så vi kan åka utan barnen. Blir borta i 4 dagar. Åker till Rom. Finns ju mycket kul att se på där.
    Vi åker också till Rom! En v, ska ta oss runt lite i Italien dessutom. Vad kul, vilket hotell ska ni bo på?

TS; Ska ha en smekmånad till, vintern som kommer ska vi till USA och Mexico, kanske vidare neråt.
  • MulleNuh
    Ja det är nog fint där.
    Jag har varit i italien förut. Då i Bibione och i Garda.
    Vi har inte bestämt hotell ännu..

Har ni??
    nni skrev 2009-02-11 11:46:28 följande:
    Vi åker också till Rom! En v, ska ta oss runt lite i Italien dessutom. Vad kul, vilket hotell ska ni bo på?TS; Ska ha en smekmånad till, vintern som kommer ska vi till USA och Mexico, kanske vidare neråt.
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3