• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • GlamourKitten

Juni är inte så långt borta, det känns närmre idag när solen skiner

• laris

här är en till som gifter sig den 27:e =)

puckolina skrev 2009-02-13 15:11:42 följande:
    hej hej här är en jui brud till..=)vi har tänkt att gifta oss den 27e..=)
  • Flisa80

Imorgon ska vi proväta tårtor!!! Bra att man fyller år så man får ytterligare en anledning. Har ni bokat sånt redan? Eller visst är det lite tidigt??

• laris

ååå så spännande! Min svärmor bakar vår tårta så vi "slipper" provsmaka

Flisa80 skrev 2009-02-13 19:34:14 följande:
    Imorgon ska vi proväta tårtor!!! Bra att man fyller år så man får ytterligare en anledning. Har ni bokat sånt redan? Eller visst är det lite tidigt??
  • Flisa80

Vilken tur för er, det blir ju billigare kan jag tro!

Om min svärmor skulle baka tårta, vilket hon säkerligen skulle kunna, så får hon frakta dem 5 timmar i bil innan de är framme, så det känns ju inte så aktuellt.

Fast smaka tårta kan man ju göra även om det är svärmor som gör den??!!!

• laris

Jo, det är klart! Vi kanske kan e henne om en provsmakningskväll!

Du får gärna berätta om vad ni bestämde er för i tårtväg!

Flisa80 skrev 2009-02-13 21:16:04 följande:
    Vilken tur för er, det blir ju billigare kan jag tro! Om min svärmor skulle baka tårta, vilket hon säkerligen skulle kunna, så får hon frakta dem 5 timmar i bil innan de är framme, så det känns ju inte så aktuellt. Fast smaka tårta kan man ju göra även om det är svärmor som gör den??!!!
  • fredag den 13e

Idag har jag varit med brudgum och bästemännen och fixat kläder.
    Så stiliga!!
    17 veckor kvar nu. Pirrar på ganska friskt i magen nu!

• jivab

hej hej här är en juni brud till..
    vi har tänkt att gifta oss den 26e..

• Flisa80
    laris skrev 2009-02-14 00:39:52 följande:
    Jo, det är klart! Vi kanske kan e henne om en provsmakningskväll!Du får gärna berätta om vad ni bestämde er för i tårtväg!
    Chokladkärlek: kladdkakebotten, vaniljpanacotta, ljus chokladmousse, täckt med vit choklad. (bild finns i mitt galleri)

Passionsgömma: kladdkakebotten, passions- och hallonmousse

Kommer inte ihåg vad den hette: kladdkakebotten, vit chokladmousse, vinbärsmousse, toppad med nån glansig smält choklad (lite geléaktig)...

Trodde stenhårt på chokladkärlek då choklad är min passion, men...det var vinbärstårtan som vann. Helt fantastisk! Fast vi har inte bestämt oss för den än, vi har bara valt bort de andra. Näta gång ska vi nog bara provsmaka lite mousser. Jag är sugen på björnbär eller nåt sånt kanske...

Gött var det i alla fall!!
  • nni
    laris skrev 2009-02-13 19:12:58 följande:
    här är en till som gifter sig den 27:e =)
    Här e en till!
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3