• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • MulleNuh

Åhh tack!! Ja jag har gjort dom helt själv. Skrev allt i InDesign och sen skrev jag ut dom på ett lite tjockare, finare benvitt papper. Det var superenkelt..

Miss Moneypenny skrev 2009-02-18 10:49:36 följande:

Oj, vad bra! Jag hoppas att jag kommer vara lika duktig om jag får barn.Förresten, gillar verkligen era inbjudningskort. Har ni gjort dem själva? I såna fall, har ni lämnat till tryckeri eller skrivit ut själva? Vi har gjort klart inbjudningskorten men vill bara lämna in på tryckeri. Vet inte riktigt vart vi ska vända oss. Nåt tips?
  • Miss Moneypenny

Hur fick du det röda att blir så blankt? Köpte du färdigt sånt papper och klistrade på det vita?

• MulleNuh

Njae det röda pappret är inte blankt! Men sidenbandet är ju lite blankt.

Miss Moneypenny skrev 2009-02-18 12:16:49 följande:

Hur fick du det röda att blir så blankt? Köpte du färdigt sånt papper och klistrade på det vita?
  • Miss Moneypenny

Aha, det är ett sidenband. Vad fint!

• MulleNuh

Jo det blev bra tycker jag! Har fått suuupermycket komplimanger för dom.. *stolt*

• nni

Nu e det bestämt! Den 9:e nästa månad ska vi kolla efter klänning. Borde gått ner lite tills dess.
    Hur går det för er?
    Ska själv boka makeupartis och limo (?) snarast.

• älskarlivet

Vi skickade våra inbjudningar igår, hoppas på att de kommer fram redan idag!

• nni
    älskarlivet skrev 2009-02-19 12:23:17 följande:
    Vi skickade våra inbjudningar igår, hoppas på att de kommer fram redan idag!
    Roligt! Väntan på att anhöriga ska höra av sig sedan kan va lite jobbig. Men stort steg, kul!
  • Miss Moneypenny

Vad roligt! Ska också skicka ut dem snart. Vad har ni för OSA datum? Man vill ju gärna ha det tidigt så att man kan planera. Vad anses som FÖR tidigt?

• älskarlivet

Vi har vårt osa satt till 1/5, så egentligen skickade vi ut dem lite för tidigt, men vi kunde inte vänta längre..

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3