• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-02-11 12:02:47 följande:
    Ja det är nog fint där.Jag har varit i italien förut. Då i Bibione och i Garda.Vi har inte bestämt hotell ännu.. Har ni??
    Aha. Vi har aldrig varit i Italien, därför vi vill åka runt lite. Bor i 1 km utanför centrum, nära centralen, känns väldigt bra.
    Men Rom i sig måste man ju också tillbringa tid i. När åker ni??
  • nni

Menar förresten "Tidsmaskin" inte TS i mitt förra inlägg...

• MulleNuh

Vi åker nog dagen efter bröllopet. Dvs 14 juni. Även 2 dagar innan min 30-årsdag!

nni skrev 2009-02-11 12:35:27 följande:
    Aha. Vi har aldrig varit i Italien, därför vi vill åka runt lite. Bor i 1 km utanför centrum, nära centralen, känns väldigt bra. Men Rom i sig måste man ju också tillbringa tid i. När åker ni??
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-02-11 13:21:27 följande:
    Vi åker nog dagen efter bröllopet. Dvs 14 juni. Även 2 dagar innan min 30-årsdag!
    Ok, vi åker också 2 dagar efter på en måndag, 29:e
  • nni

Fyller förresten 25 själv samma månad som bröllopet sker. Finns det något bättre sätt att fira sin ålder på? :P

• Tidsmaskin

Å, Grekland, Bali, Italien!!! Värme! Roligt att höra om era planer.

Vi tänkte åka några dagar efter bröllopet som är 6 juni, men vi har som sagt inte bokat ännu. Tänkte ha några dagar i Rom, och sedan ta det lugnt på vingård (där det finns pool) i Toscana någonstans. Ser fram emot all god mat och glass! : )Två veckor är vi borta är det tänkt, blir första flygresan för vår flicka, då 14 månader...får väl se hur det går..

• Tidsmaskin

Det lät urmysigt. Delfinsimning! Wow!

GlamourKitten skrev 2009-02-11 11:34:46 följande:
    Vi åker till Azorerna, bokade jättefint hotell och ska hyra bil och göra utflykter som delfinsimning etc! Ååh vad jag längtar!
  • MulleNuh
    Jag har dock slutat fira min ålder nu!! Det räckte bra när jag fyllde 25..
    nni skrev 2009-02-11 15:33:48 följande:
    Fyller förresten 25 själv samma månad som bröllopet sker. Finns det något bättre sätt att fira sin ålder på? :P
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-02-11 16:34:57 följande:
    Jag har dock slutat fira min ålder nu!! Det räckte bra när jag fyllde 25..
    Haha, ja jag får se hur jag gör
  • puckolina

hej hej här är en jui brud till..=)
    vi har tänkt att gifta oss den 27e..=)

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3