• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • Tidsmaskin

Kul!

Tja, något kan väl finnas kvar att göra/planera? Eller är ni färdiga med allt?!!! Sy små gulliga rispåsar kanske? Det är jag lite inne på. Får se om jag orkar...

Flisa80 skrev 2009-02-03 17:52:37 följande:
    Idag har vi postat våra inbjudningar!!! Känns otroligt spännande att vänta på svar, som våra föräldrar kommer att ta emot. Nu när vi har gjort 50 egenhändigt ihopknåpade inbjudningar ser det plötligt tomt ut på vardagsrumsbordet... Vad ska vi ha för pysselprojekt nu då tro?!
  • MulleNuh

hehe ja förvirringar finns det gått om på den här sidan av dataskärmen kan jag lova!
    Hmm ja mitt nic kanske inte är så vanligt!!! En bögpolis från norr!

Tidsmaskin skrev 2009-02-04 10:56:12 följande:
    Vilken störtskön förvirring! : )MulleNuh; jag känner igen din signatur!!!!
  • Tidsmaskin

Jättesöt näbbklänning!!!! Är den grå? Funderar på klänning till vår lilla flicka som kommer att vara 14 månader vid den stora dagen. Något fint som hon ändå kan leka och stojja i.

Sen hade du hittat snygga skor också!! Där har jag ett problem, storlek 35. Någon annan här som också har det? Har stuckit huvudet i sanden när det gäller skor, känns för jobbigt att ta itu med.

Var har ni andra handlat skor?

first lady skrev 2009-02-03 18:57:38 följande:

Ha lyckades klura ut problemet med bildenTidsmaskin Nu finns bild i galleriet-
  • MulleNuh

Jag har köpt mina på pernillasbrudbutik! Dom är helt otroligt fina och sköna! Kvalitén känns super!

Tidsmaskin skrev 2009-02-04 11:02:31 följande:
    Jättesöt näbbklänning!!!! Är den grå? Funderar på klänning till vår lilla flicka som kommer att vara 14 månader vid den stora dagen. Något fint som hon ändå kan leka och stojja i.Sen hade du hittat snygga skor också!! Där har jag ett problem, storlek 35. Någon annan här som också har det? Har stuckit huvudet i sanden när det gäller skor, känns för jobbigt att ta itu med. Var har ni andra handlat skor?first lady skrev 2009-02-03 18:57:38 följande:
  • Tidsmaskin

Fina!

Är det en webshop? Adress?

MulleNuh skrev 2009-02-04 11:15:00 följande:
    Jag har köpt mina på pernillasbrudbutik! Dom är helt otroligt fina och sköna! Kvalitén känns super!
  • MulleNuh

www.pernillasbrudbutik.se
    Hon är kanon!! Jag looovar att du blir nöjd. Jag är aslarvig och hyperpetig!! Men tom jag blev toknöjd!

Tidsmaskin skrev 2009-02-04 12:10:57 följande:
    Fina!Är det en webshop? Adress?
  • Tidsmaskin

Tackar!
    Var inne där och hittade ett par som ev skulle funka. Jag vill ha skor med låg klack för jag får så fort tokont i fossingarna, och jag vill dansa natten lång!
    Har lagt in i mitt galleri. Vad tycks?

MulleNuh skrev 2009-02-04 12:13:37 följande:
    www.pernillasbrudbutik.seHon är kanon!! Jag looovar att du blir nöjd. Jag är aslarvig och hyperpetig!! Men tom jag blev toknöjd!
  • MulleNuh

Jättesöta!!!
    Men du kan välja vilken klackhöjd du vill på alla skor!
    Tror jag iaf!

Tidsmaskin skrev 2009-02-04 12:30:40 följande:
    Tackar!Var inne där och hittade ett par som ev skulle funka. Jag vill ha skor med låg klack för jag får så fort tokont i fossingarna, och jag vill dansa natten lång!Har lagt in i mitt galleri. Vad tycks?
  • first lady

Skorna köpte jag på HM 98:- om jag inte minns fel. Finns i rosa nyans oxå.

• first lady

Jo klänningen är slivergrå från lindx

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3