Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
6 juni är ju även vårt datum!
Vi håller på att fixa inbjudningskort just nu. Skickar ut dem i mitten på februari. Jag tänker ju förr desto bättre, vi vill ju att alla ska komma!
Miss Moneypenny skrev 2009-01-26 08:55:24 följande:
Grattis!
Å, det där med skumpa och snacks ser jag också fram emot. Fast jag ska inga tärnor ha, men jag tänkte fråga de närmaste tjejerna om de vill vara med. Alla kanske inte kan, men några vet jag redan som vill. Pirr, pirr!
fredag den 13e skrev 2009-01-27 19:58:28 följande:
En till som gifter sig i juni! Vi gifter oss den 13 juni, funderar på att skicka ut inbjudningarna snart.
Klänningen är beställd, en aspera, lokal, catering och fotograf. Underhållning på festen är nästa bit att ta tag i.
Fin klänning!! Jag är lite besatt av klänningar just nu känner jag. Det finns ju sååååå många fina.
Vad ska ni har för underhållning på festen? Ett band och dans?
Det vill de säkert! Jag hade då blivit jätteglad om en vän frågade mig. Längtar så mycket nu!!
Hej alla! Så nu har vi träffat fotografen o har bokat honom! Känns så himla bra! Skickar inbjudningarna så de e framme på måndag(det e verkligen tidskrävande o pyssla ihop 31 såna kort).
En fråga, ni som bor i skåne. Vet ni någon bra make-up artist????
Vi kommer inte öppna presenterna på festen i alla fall. Kanske vi samlar våra föräldrar dagen efter, eller så gör vi det bara i vår stillhet.
Vi kommer köpa hem lyxig frukost och min m2b kommer göra snyggt och fint hemma, till bröllopsnatten.
Fyndade härom dagen en näbbklänning på Lindex, har tidigare varit inne och klämt men haft beslutsångets. Så när jag slog till så hade dom rea till det otoliga priset 49,50 från 300kr.
Då kunde man ju inte låta bli.
Härligt med såna fynd!
Var på Bröllopsmässa idag! Så roligt, var mannekänger o en massa andra som ställde ut sina tjänster.
Har tänkt boka limousine nu. Ska vara från festen och hem. Ska inte ha efter vigseln tror vi för ska fotas då i två timmar...
Vad ska ni ha för transportmedel?
Kolla mitt galleri, på inbjudningarna vet jag!!