• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • nni
    GlamourKitten skrev 2009-02-10 13:07:11 följande:
    Ja man tycker ju det, det finns ju inga bättre ord för det heller liksom..."svara om nu kommer eller ej senast den.." ser ju INTE fint ut på inbjudan. Nä jag är mycket förvånad :]Börjar också ångra att vi inte satte OSA-datumet lite tidigare, eftersom det verkar som att de flesta kommer att vänta till dess så kommer det bli svårt att planera med catering osv. Lite dumt av oss.
    Ja precis, det är finare med en förkortning tycker jag med. Men hoppas det ordnar sig med osa nu då! Kanske kan fråga de som jobbar på cateringen om ni kan vänta o beställa mat tills det datumet då alla ska ha svarat om de kommer eller ej?
  • GlamourKitten

De "vuxna" kommer nog svara i tid, och resten funderar vi på att höra av oss till på nåt sätt när vi måste börja planera detaljer som mat osv..

• älskarlivet

Jag undrar om det här med namnbytet. Vi ska åka på semester en vecka efter bröllopet och den resan har jag bokat i mitt gamla namn. Vi blir borta 2 veckor och när vi kommer hem är vi hemma 3 veckor innan vi åker iväg på en ny utlandssemester. Den har jag bokat i mitt nya namn. Visst hinner jag få nytt namn och fixa med passet innan andra resan?

• Lissdaniels

Vi skickade våra inbjudningar igår, första svaret fick jag på mailen kl 16.30 idag och sista OSA är 1 maj Nu känns det verkligt!

6 juni - när 2 blir 1
  • laris

när satte ni Osa datumet?

GlamourKitten skrev 2009-02-10 13:07:11 följande:
    Ja man tycker ju det, det finns ju inga bättre ord för det heller liksom..."svara om nu kommer eller ej senast den.." ser ju INTE fint ut på inbjudan. Nä jag är mycket förvånad :]Börjar också ångra att vi inte satte OSA-datumet lite tidigare, eftersom det verkar som att de flesta kommer att vänta till dess så kommer det bli svårt att planera med catering osv. Lite dumt av oss.
  • laris

Vi skickade också våra igår

Det är så spännande det här. Vilken känsla det var att slänga ner de i brevlådan =)

Lissdaniels skrev 2009-02-10 17:49:59 följande:
    Vi skickade våra inbjudningar igår, första svaret fick jag på mailen kl 16.30 idag och sista OSA är 1 maj Nu känns det verkligt!
  • Lissdaniels

laris skrev 2009-02-10 18:20:53 följande:
    Vi skickade också våra igår Det är så spännande det här. Vilken känsla det var att slänga ner de i brevlådan =)

Det kändes riktigt bra

6 juni - när 2 blir 1
  • lerkorg

Vi skickade ut inbjudningarna för ca 1½ vecka sen och över hälften har redan svarat :) De som inte svarat än är mest släkt som vi vet ska komma även om de inte osat än. Känns jätte kul och spännande!! Ska kanske tillägga att vi gifter oss 27/6 och har osa 1/6. När har ni satt ert osa?

• laris

Oj, vilken bra respons! Vi gifter oss också den 27/6 och har OSA datum den 1/4

lerkorg skrev 2009-02-10 18:40:40 följande:
    Vi skickade ut inbjudningarna för ca 1½ vecka sen och över hälften har redan svarat :) De som inte svarat än är mest släkt som vi vet ska komma även om de inte osat än. Känns jätte kul och spännande!! Ska kanske tillägga att vi gifter oss 27/6 och har osa 1/6. När har ni satt ert osa?
  • GlamourKitten

när satte ni Osa datumet?
    [/citat]

Vi satte 1 maj, och gifter oss den 13 juni. Skulle satt 1 april känns det nu, hahah

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3