Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
De "vuxna" kommer nog svara i tid, och resten funderar vi på att höra av oss till på nåt sätt när vi måste börja planera detaljer som mat osv..
Jag undrar om det här med namnbytet. Vi ska åka på semester en vecka efter bröllopet och den resan har jag bokat i mitt gamla namn. Vi blir borta 2 veckor och när vi kommer hem är vi hemma 3 veckor innan vi åker iväg på en ny utlandssemester. Den har jag bokat i mitt nya namn. Visst hinner jag få nytt namn och fixa med passet innan andra resan?
Vi skickade våra inbjudningar igår, första svaret fick jag på mailen kl 16.30 idag och sista OSA är 1 maj Nu känns det verkligt!
när satte ni Osa datumet?
Vi skickade också våra igår
Det är så spännande det här. Vilken känsla det var att slänga ner de i brevlådan =)
Det kändes riktigt bra
Vi skickade ut inbjudningarna för ca 1½ vecka sen och över hälften har redan svarat :) De som inte svarat än är mest släkt som vi vet ska komma även om de inte osat än. Känns jätte kul och spännande!! Ska kanske tillägga att vi gifter oss 27/6 och har osa 1/6. När har ni satt ert osa?
Oj, vilken bra respons! Vi gifter oss också den 27/6 och har OSA datum den 1/4
när satte ni Osa datumet?
[/citat]
Vi satte 1 maj, och gifter oss den 13 juni. Skulle satt 1 april känns det nu, hahah