• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • MulleNuh

Ja alltså denna tjej är HELT underbar.. Jag har aldrig träffat en mer hjälpsam tjej!!!

Hon kommer inte ge sig förns jag är HELT nöjd.

• Miss Moneypenny

Vad skönt ändå att det blir så. Hon ska alltså inte försöka rätta till den klänning du redan har, utan istället göra en helt ny?

MulleNuh skrev 2009-02-16 21:25:08 följande:
    Ja alltså denna tjej är HELT underbar.. Jag har aldrig träffat en mer hjälpsam tjej!!!Hon kommer inte ge sig förns jag är HELT nöjd.
  • MulleNuh

Jaa hon skickade mig just en bild på en hon ritat...
    Så en helt ny.
    Och då har jag ändå sagt att vi kan göra om den jag har..

Miss Moneypenny skrev 2009-02-17 08:41:52 följande:

Vad skönt ändå att det blir så. Hon ska alltså inte försöka rätta till den klänning du redan har, utan istället göra en helt ny?
  • Miss Moneypenny

Åh, vad snällt! Vart har du köpt den nånstans?

• MulleNuh

Ja hon är helt otrolig.. I lööööv her!
    www.brudklanningar.nu

Miss Moneypenny skrev 2009-02-17 09:43:40 följande:

Åh, vad snällt! Vart har du köpt den nånstans?
  • GlamourKitten

Åh jag sitter o väntar på min klänning, undrar hur lång tid de tar på sig...jag beställde den från lightinthebox i slutet av januari. Tar väl en månad minst

• Tidsmaskin

Mulle Nuh: vilken röta du har som har hittat någon som har heder! Hoppas det blir bra nu då!

Vi har äntligen bokat hotellnatt, och vi har fått hem inbjudningskorten nu så det är dags att skriva adresser.

Annars sitter vi mest och kollar resor. Det är så svårt! Det får inte kosta för mycket samtidigt som det ska vara en resa som är speciell, vill att denna resa ska skilja sig från alla andra vi gjort. Men vi hittar nog något till slut!

Apropå klänning och vikt så kämpar även jag på den fronten. 3 kg har jag lyckats gå ner sedan 1 jan, men vill få bort 3 till innan jag är nöjd. Upplägg (om någon är intresserad, annars behöver ni inte läsa): tränar 2-3 ggr/vecka och äter INGET onyttigt som godis, bullar, kakor, glass, chips, alkohol. Är tufft men jag har bestämt mig. Dessutom äter jag otroligt nyttigt, utefter en "handflatemodell". Enkelt: 1. protein = som sin egen handflata i storlek och tjocklek 2. frukt och grönsaker = som tre av sin knutna näve. Detta till frukost lunch mellanmål och middag. Och mycket vatten. Kolhydrater är de jag får i mig från grönsaker och bönor och frukt.

Jag har inbokade "äta-vad-jag-vill-dagar". Den först var efter fyra veckor, nästa till alla hjärtans dag, nu är det två veckor till nästa goda tillfälle.

Det här funkar verkligen, vilket det aldrig tidigare har gjort för mig, främst för att jag aldrig satsat helhjärtat måste jag erkänna...

Sorry om det blev ett tråkigt inlägg...

• MulleNuh

Ja nu har jag måttat och skickat in dom igen till henne! Blir lite annorlunda denna gång. Ska ha lite mer vidd på kjolen också.

• nni

Tidsmaskin; Detta med vikten ja, jag vet hur det känns. Försöker hålla igen o promenera. Ska börja träna om 2 veckor ca. Det låter ju förnuftigt det du gör. Jag äter frukost, lunch, kvällsmåltid o fika med jämna mellanrum. Äter vanlig nyttig lunch och nutrilett som kvällsmåltid de flesta dagar. Annars nutrilett till lunch o något annat nyttigt sedan. Funkar för mig. Men som sagt träningen kvar. Vill själv gå ner en 5-7 kilo innan jag provar klänning.

Kul att du skrev hur du gör ju Vi e nog en del i den sitsen att vilja gå ner till bröllopet.

MulleNuh; Kul! Lägg upp bild sedan

• nni

Oh ja, jag måste ner dessa kilo nu snarast för att beställa klänning, kan jag tillägga. Har sedan en 5 kilo kvar... Mer pondus!

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3