• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • MulleNuh

har jag varit här förr??
    haha

• MulleNuh

haha ja kanske!

nni skrev 2009-02-03 13:19:54 följande:
    I förra tråden?? Väl !
  • Flisa80

Idag har vi postat våra inbjudningar!!! Känns otroligt spännande att vänta på svar, som våra föräldrar kommer att ta emot. Nu när vi har gjort 50 egenhändigt ihopknåpade inbjudningar ser det plötligt tomt ut på vardagsrumsbordet... Vad ska vi ha för pysselprojekt nu då tro?!

• first lady

Ha lyckades klura ut problemet med bilden

Tidsmaskin Nu finns bild i galleriet-

• laris

välkommen tillbaka! Du har väl varit upptagen av en massa feministiska diskussioner antar jag

MulleNuh skrev 2009-02-03 12:55:32 följande:
    Hej alla! Er har jag missat!
  • laris

Du var med i förra tråden =)

MulleNuh skrev 2009-02-03 13:22:10 följande:
    haha ja kanske!
  • MulleNuh

haha äh.. Jag är inte så brydd i allvarliga diskussioner här inne egentligen.. Gillar bara att röra lite i grytan då och då!

laris skrev 2009-02-03 20:10:34 följande:
    välkommen tillbaka! Du har väl varit upptagen av en massa feministiska diskussioner antar jag
  • Tidsmaskin

Hoppas att hon vill då! Ni får sälja in idén att det är ett fint och annorlunda sätt att fira midsommar på. Att ni bjuder på mat och dryck osv. Lycka till!

MissDoe skrev 2009-02-03 12:53:40 följande:
    Hmmm.. av nån anledning så känner vi inte så många med syskon.. (väldigt konstigt när man tänker på det!) och dom som har syskon bor antingen långt borta eller är gifta med småbarn hemma.. Men vi har en tjej på min m2bs jobb som jag tror skulle kunna ställa upp, och hon har många bra kompisar.
  • Tidsmaskin

Vilken störtskön förvirring! : )

MulleNuh; jag känner igen din signatur!!!!

MulleNuh skrev 2009-02-03 13:22:10 följande:
    haha ja kanske!
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3