Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Bt:s checklista är inte så utförlig så tipset om att tänka sig dagen minut för minut låter jättebra!
Jag skulle nog behöva ha en del checklistor. Festlokal checklisra, kyrka checklista osv...
Vi gifter oss också 6/6! När skickar ni ut inbjudningskorten? Är februari för tidigt? Vi har precis äntligen börjat fila på dem. har haft så dåligt med inspiration men tyckte ändå att det var kul och personligt att göra dem själva.
Vi har precis börjat skicka ut sem så februari är inte för tidigt. Semester tiderna börjar och det är bra att vara ute i god tid. Myyysigt! Var skall ni gifta er?
Miss Moneypenny skrev 2009-01-26 08:55:24 följande:
Ja, det har du rätt i. Lika bra att "boka upp" folk. Skriver ni klockslag för vigseln på inbjudan? Vi har inte hela schemat klart för oss än så det känns lite osäkert att skriva exakt tid. Kan man skriva "för mer info, se hemsidan" och så lägga upp rätt tid där sen när man vet?
Vi gifter oss på Rockelstad slott i närheten av Flen. Ni då?
Har ni gjort inbjudningarna själva förresten, eller beställt dem?
Vi har gjort våra inbjudningar själva, blir mer personligt då tycker vi. Gjort ett underbart tårdrypande bildspel på cd skivor som vi slått in lite fint som ett kort. Vi skrev klockslag för vigseln men har ni ingen vigseltid ännu? Vi gifter oss i Gbg :D
Och vilken underbart romantisk klänning du har :D jätte fin
Idag har jag äntligen bokat frisör!
Hade sån tur att just den dagen var ena frisören borta så det blir bara jag och tärnorna där.
Lite skumpa och snacks så blir det ju hur trevligt som helst!
Nu börjar det bli rejält pirrigt..
Emmas syster och älskarlivet:
Ett lyxigt hotellrum är en av de få saker som fästmannen verkligen bryr sig om, där har jag fått ge mig! Bra tips med sen utcheckning. Funderar på att ha presentöppning typ kl 18 dagen efter för bara våra familjer. Våra mammor kan komma före hem till oss och värma pajer och göra sallad typ. Vad tror ni om det?
Hur har ni andra tänkt göra med presentöppning?