• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • Tidsmaskin

Hm, den möjligheten hittar inte jag...

MulleNuh skrev 2009-02-04 12:39:17 följande:
    Jättesöta!!! Men du kan välja vilken klackhöjd du vill på alla skor! Tror jag iaf!
  • Tidsmaskin

oj, vad billigt!
    first lady skrev 2009-02-04 13:54:01 följande:

Skorna köpte jag på HM 98:- om jag inte minns fel. Finns i rosa nyans oxå.
  • nni

Hej tjejer! (o killar?) Jag e glaad idag! Vi har bokat vår smekmånad till Rom nu! Wii!

Ska också ut på klädes o skor jakt om någon v...
    Hög tid nu...

• laris

Wihiiiiii!!

nni skrev 2009-02-05 10:42:10 följande:
    Hej tjejer! (o killar?) Jag e glaad idag! Vi har bokat vår smekmånad till Rom nu! Wii!Ska också ut på klädes o skor jakt om någon v... Hög tid nu...
  • nni
    laris skrev 2009-02-05 12:22:09 följande:
    Wihiiiiii!!
  • Villesmamma

Jag hämtade ringen i lördag. Så nöjd!!!! Bild i galleriet ( den från katalogen). Imorgon ska jag, m2b och bestman iväg och titta på kläder till dom.Tidigt kanske men i och med att bestman bor 30 mil från oss passar vi på nu.Jag ska köpa en underkjol till klänningen. Vad gör ni?

• ALOL

Hejsan
    ännu en junibrud, 13:e närmare bestämt. Helt imponerad på alla er som hunnit med så mycket! Tycker det bara snurrar i huvudet av allt man ska göra

• ALOL

...av alla er menar jag naturligtvis!

• Flisa80

Villesmamma skrev 2009-02-05 20:03:44 följande:

Jag hämtade ringen i lördag. Så nöjd!!!! Bild i galleriet ( den från katalogen). Imorgon ska jag, m2b och bestman iväg och titta på kläder till dom.Tidigt kanske men i och med att bestman bor 30 mil från oss passar vi på nu.Jag ska köpa en underkjol till klänningen. Vad gör ni?
    Vad snygg ringen är, jättevacker!! Jag har inte ens börjat att titta på ringar...vet egentligen inte vad jag vill ha. Har ju "barndomsdrömmen" i tanken men är inte alls säker på att det kommer att bli en sån. Det blir nog nästa projekt tror jag, att titta på ringar...

Kläder till min blivande fixade vi samtidigt som min klänning och det var i december, så jag tycker du gott och väl kan titta nu, det är ju skönt att veta att det är klart!
  • Flisa80

Vad ska ni ha för typ av underkjol om ni ska ha det? En sån med ring(ar) eller utan? Undrar vad som vore bäst... För det finns väl utan?! Tänker att det kanske vore snyggast med bara tyll eller nåt sånt, så man inte får den där gungande rörelsen, det vill jag inte ha....

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3