Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
KRAM :) hihi
Faanny: Han sa att om jag skulle råka få kapsel bildning så betalar jag bara narkosen, allt anat ingår i försäkringen.
Bara 8 dagar kvar till min op aaaaaaaa....börjar få panik dagar fort som f_n .........är både nervös och glad :)
Kram
Jasminaa: Hur mycket klarar du av att göra nu när det har gått några dagar från op.
Jag hinner vila i 12 dagar och sen ska jag jobba på en klädd butik, det är inte ås jobbigt men man ska ändå lyfta och sträcka på sig ganska mycket- tror du man klarar av det efter 12 dagar eller ska jag be de sitta i kassan första vecka så jag slipper anstränga mig...
Kram
platt88: snart dags vad kul allt kommer gå bra :D jag tror du kan jobba efter 12 dagar. fast jag har ett städjobb och min läkare sa att jag ska vänta med att jobba där och då jobbar jag bara en gång i veckan. men just nu så skulle jag kunna lyfta på kläder vet abar inte om det är bra man måste ju vila och inte anstränga sig förmycket. men du kan jobba säkert ta det bara lugt. Jag kan göra mycket :D bara jag tar det lugnt det gör inte ont alls
platt88: Men det är ju perfekt! :) Men är det bara för att du betalar 3.000 extra för det?
Hur mycket ska du betala för allt, 37.000 va?
Jag förstår det! Är så avundasjuk på dig.
KRAM
Jasminaa: O så bra, kan ta det lungt första veckan på jobbet och inte bära för tungt.
Faanny: A det är bara för de 3000 extra :).
37 000 alltihop
platt88: Då gör man klokt i att betala de 3.000 extra. Det är ju perfekt om det skulle hända nåt, betalar man bara för narkosen. Men gäller det enbart för kapselbildning?
Inte så jätte farligt ändå :)
Faanny: Jag tror att det är bara kapselbildning, ska fråga imorgon, jag skiriver och berättar imorgon :)
Nej det är inte alls farligt !!! :)
Kram
platt88: Ja gör av dej imorgon då :)
Kram!
Har nu suttit o läst igenom alla hmm.. hundratals inlägg känns de som=P men så blir man ju oxå extra intresserad när man själv nyligen opererats. Gjorde min operation i fredags den 20/2, var jätteosäker på strl fram tills samma dag men bestämde mig ändå för 550 veckan innan.. Alla hade åsikter om storleken, givetvis tyckte alla olika samt att de absolut inte tyckte ja skulle ta för stora. Jag var jätterädd att 550 skulle bli för stort men nu så här i efterhand e ja jätteglad ja valde 550, ja hade blivit besviken annars.. De känns inte alls enorma, men runda & fylliga=) Jag ville ha en D-E kupa vilket jag oxå tror mig fått. Dock har ja haft så ont tills idag att ja knappt orkat se mig i spegeln..urk.. men som mina vänner sa: vill man va fin får man lida pin=P
Fakta:
Längd:1,57 Vikt 49
Implantat: 550 Mentor Round High Profile Cohesive II