Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
men jag har inte hört någon som äter antibiotika`, har läst att man ska äta dte om man fått en infektion annars ska man bara äta smärtlindrande tabletter
Tack platt88 och jasminaa för era väl valda ord :)
platt88: Ska du ta antibiotika i förebyggande syfte när du ska operara dig på proforma?
shakynose: Jag äter som sagt 2 sorter panocod, och diclofenac. läste nu om diclofenac. "Diclofenac T ratiopharm är ett inflammationsdämpande, smärtstillande och febernedsättande medel." Så det är ju inflammationsdämpande, men antibiotika det vet jag inte om det är är inte så insatt i mediciner har aldrig behövt ta i hela mitt liv :)
shakynose: haha nej kanske det inte är :D Jag mår bra spänner i brösten, gjorde inte ont inatt direkt men det blev så stelt hela jag och brösten var jättespända, har inte varit så dom andra nätterna . Båda brösten känns likadant jag tänker på det mycket, man behöver väl inte bli orolig om det inte gör ont i det bröstet med blåmärket?
jag ringer imorgon och kollar :)=
Faanny: Jag har faktiskt ingen aning om det blir antibiotika eller inte. Men nu är jag skrämd hahahaha Ska ringa imorgon tidigt till kliniken och fråga om tabletter efter op och vad som gäller vid komplikationer - han sa att man betalar bara narkosläkaren typ 2500kr /men ska fråga imorgon så jag vet för säkert :)
KRAM
platt88: Jag TROR man får ett elektroniskt recept så man kan hämta ut på apotek, läste att flera hade fått det på proforma. Hoppas du får antibiotika, för det är ju bra i förebyggande syfte. En del bakterier blir det alltid oavsett hur noga kirurgen är.
Vad menar du? Om man får komplikationer så behöver man bara betala narkosen?