• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • platt88

Jasminaa: När du mår bättre så skulle jag jätte gärna vilja se bilder på dig -före och efter -om det går...
    /innan jag op mig -har lite svårt med stl. Du kan skicka de på min personliga mejl shqipebegu@hotmail.com

Jag tror oxå att det tar lite tid tills muskeln har släppt då kommer de att se mycket bättre och större ut.

Kram:)

• Jasminaa

platt88: joo jag kan gärna skicka bilder men vill inte skrämma dig, dom ser hemska ut nu seriöst. Uppe vid nyckelbenet :P

Ska du vara där den 3 mars eller opereras den 3 mars?

• platt88

Jasmainaa: jag ska op mig den 3 mars innan op får vi prova på olika stl.
    Du får gärna skicka de, du kommer inte att skrämma mig -har set så mycket redan. Det är bara bra att se hur det kan se ut efter op så att jag inte blir lika rädd som du blev när du såg dina blåmärke!

Kram :) :) :):)

• platt88

Jasminaa:De ser jätte fina ut :) Du ska vara nöjd-jag är så avundsjuk !!! De kommer att falla i fickan snart,nästa vecka kanske - men slut resultatet ser du efter nå månad - ;)

Jag förstår att du blev rädd, blåmärket var ju ganska stort men den kommer att gå bort, tur att det inte var nåt farligt.

Gud så fint, det syns att musklar håller implant... de kommer att släppa så småningom. Jag skickar bilder när jag op mig klart :)

Krammm!!! :):):) Tålamod bara/ de ser jätte bra ut...

• Faanny

Jasminaa: Får jag också se bilder? :)
    Jag tror du inte behöver oroa dig, det tar lång tid innan man ser ett bra resultat.
    De ser säkert jätte bra ut :)

Min mail är: arvidssonfanny@hotmail.com

KRAM

• Jasminaa

Så tjejer nu har ni också fatt bilder :)

• Jasminaa

platt88: tack haha inte för att jag ser det fina :P men jag vet ju att det självklart kommer bli det hört att det kan ta flera månader får se hur det går för mig. tycker om att ta bilder då kan man se hur utvecklingen gått.

• Garbo6

Jasmina: jag vill oxå se bilder! :) Kan du inte lämna en kommentar på min blogg och fylla i din mejladress (bara jag som ser den då) så mejlar jag dig så att du får min adress? Vill inte lämna ut den här.

Svar på tråden Bröstförstoring 14