Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
AIE: du kan lätt ta större med haha :D jag ångrar iaf att jag inte tog större. minns när jag hade rispåsar förut då kommenterade mina kompisar typ vad stora bröst du har vad har du där i?. och nu har ingen sagt nått :O dom ser alltså ingen skillnad
Faanny: Det kommer gå bra man är egentligen orolig i onödan
Kram :D
Ja det här me storlek e verkligen ett upphov till diksussioner o åsikter.. När jag valde, stod det mellan 450-550 o alla sa : Guud vad stort, de kommer bara bli två tuttar som kommer gående.. o tänk om ja lyssnat o bara nöjt mig me 350-400, ja hade gråtit! För ja hade verkligen bara en liten a-kupa från början så 550 på mig blev inte alls gigantiskt utan hur lagom som helst, passar min kropp perfekt, skulle t o m kunnat tänkt mig större.. Men som sagt man får utgå från vad man har innan, har man kanske en full B kupa e kanske 550 på tok för stort men har man däremot INGET sen innan blir d kanske helt enkelt perfekt=) Men att lyssna för mkt på andra e nog en katastrof, risken e att man blir besviken och det är ju ändå en själv som lägger ner 40 000 inte kompisarna.. Mitt tips är prova prova prova.. Gå upp ca 50cc mot va du tycker känns lagom för lite "försvinner", och sist men inte minst, Välj det som känns rätt för Dig, inte vad andra tycker, för det är inte andra som kommer bli besvikna efteråt utan Du..=)
Hej alla,
Jag har totalt missat denna tråd, så hoppas det är ok att jag hoppar in såhär =)
Jag har op mina boobisar. Tog 450 cc och är jättenöjd! Dock så ångrar jag ibland att jag inte gick upp liiite till för man blir blind utav sina bröst och vill ha större ;o)
Francis: Ja det är verkligen så att man blir blind efter ett tag, allt känns litet även om d egentligen e stort=) knepigt=) Vilken kupstrl hade du innan op & efter?
Hej! Jag hoppar in här och jag opererade mig i onsdags. Mår ganska bra men brösten är stenhårda. Det är anatomiska mentors, hårdhet 3, har haft väldigt svårt att ta mig i och ur soffan. Som jag sover i. Så här andra dagen så har jag bara ätit 2 vanliga alvedon och 1 dexofen. Känner mig ganska så gråtmild och skör. Men är jätteglad för mina tuttar. Men funderar liksom Jasmina om det kommer komma komplikationer så som infektioner och kapselbildning. Kämpa vidare!
kickan70: vad roligt grattis för brösten :D jag har inte riktigt kunnat glädjas åt mina tidigare men nu kommer det märker jag.
Jag var i stan idag köpte lite kläder och det sitter jättebra med ett par bröst. det blir liksom tajtare upptill :D Är så himla glad att jag har bröst nu haha men än är dom inte fina sitter fortfarande högt upp och jag längtar mest till att dom faller ner rätt jobbigt jag måste ha tröjor som är rätt högt upp så att inte brösten syns om ni förstår.
Det är 4 dagar kvar fram till op dagen, är både glad och nervös...
Idag gjorde jag inbetalning på 37 000 kr till kliniken, det är ändå mycket pengar- hoppas jag får 550cc som jag vill ha.
Jasminaa: Så bra att du börjat må bättre, ser du nå skillnad på brösten just efter op och nu?
Kram
platt 88: oo jag minns när det va några dagar kvar innan min operation , usch så nervös jag var det är ett stort beslut, detta kommer du ju ha väldigt länge, Jag ser ingen större skillnad men det lilla jag ser av blåmärket på sidan ser bra ut, det ser inte lika svart ut mer tror det håller på att försvinna. :D
För er som är nya: Jag ska op mig på tisdag den 3 mars i Stockholm på proforma klinik, ska på konstellation samma dag som jag op mig.
Ett stor problem är stl, just nu har jag B- och vill ha 550cc men Michael Olenius gör inte så stora bröst åt gången.
Om någon op sig på proforma skriv gärna vad ni tyckte om kirurgen och hur mycket fick ni bestämma ????
Tacksam för alla svar jag får!
Kram