• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • Jasminaa

Nu har jag varit på kontrollen och dom sa att allt är jättebra, och dom tog bort tejpen så nu kan jag duscha helt äntligen! Brösten se fina ut fortfarande svullna och högt upp men det blir bättre med tiden, Nu kan man se hela blåmärket iaf det ser jätteäckligt ut fast det håller på att försvinna :)

• platt88

Nu har jag tvättat kroppen och håret med descutan, är skit torr och får inte använda hudkräm:(. Om en kvart så ska jag ta bussen-är nervös och rädd. Hoppas på det bästa ...

Jag hör av mig så fot jag kan :)

Kramar till allihopa !!!

• Faanny

Francis: Jag var inne på Carlanderskas hemsida, hittade ingen information alls. Du kanske vet var jag kan få mer information om dem? Vad betalade du?

Tur att du är nöjd! :) Hemskt om man tog för små och sparat så mycket.. Jag tycker du ska vara nöjd med 450, det är min åsikt. Jätte snyggt på dig.

Jag skickade en mejl till den sidan för någon dag sen. Man var ju tvungen att göra det om man ville bli medlem. Tyvärr inte fått nåt svar från dem..

Skickade också mejl till HSAN om frågade om Michael, ifall de kan se vilken sorts anmärkningar det rör sig om.

• Jasminaa

platt88: Lycka till allt kommer att gå bra :)

• kickan70

Hallå! Jag körde till kliniken och läkaren kollade allt. Ingen infektion och brösten såg bra ut. Ska ta stygnen nästa vecka, men jag är orolig för att de anatomiska implantanten ska rotera. Hur länge ska man oroa sig för det? Fick ett svävande svar. Kan det ske när som? Är det någon som har erfarenhet av det? Lycka till platt88- det går bra!

• kickan70

Hallå! Jag körde till kliniken och läkaren kollade allt. Ingen infektion och brösten såg bra ut. Ska ta stygnen nästa vecka, men jag är orolig för att de anatomiska implantanten ska rotera. Hur länge ska man oroa sig för det? Fick ett svävande svar. Kan det ske när som? Är det någon som har erfarenhet av det? Lycka till platt88- det går bra!

• Francis

Faany: Tack tack, är ändå ganska nöjd, men om dom vart liiite större hade inte skadat.. haha!!
    Ne, han har inte satsat alls på sin hemsida. Han vill hellre ha personlig kontakt. Ring gärna till dom, det är hans fru som kommer svara hundra procent, hon sköter all pappershantering kring hans patienter.
    Mina kostade för två år sen 40 papp.
    Det beror lite på vad man betalar, om man har ojämna bröst så får man betala mer överallt, har en kompis där den ena är lite större än den andre och hon fick betala 57 papp för att dom var tvungen att ta bort lite bröstvävnad först så man fick jämna fina bröst.
    Även om du skulle ha stur differens på bröstvårtplaceringen får du betala mer för då flyttar dom den, och om du har hängbröst så gör dom ett lyft i samband med din op (ett ankarlyft) och detta kostar också mer. Men som sagt, har du jämna så brukar dom flesta kliniker kosta mellan 37-45, iallafall på "min tid".
    Hoppas du får svar snart både från my.lava och från HSAN!

• Francis

AIE: Va roligt att höra att du kanske väljer Clas!
    Om man bor i/omkring gbg så tycker jag han är bäst! Han är gammal men jättetrevlig och helt klart otroligt duktig.
    Då jag gjorde mina använde han inte hp, så jag har medium, han tycker dessa ger ett otroligt onaturligt resultat. Endast på de tjejer som är väldigt små runt om bröstkorgen och vill ha volym för då måste man välja dessa. Tänk på att om du vil ha hp och inte går upp ordentligt i strl så kommer du få ett fult glapp mellan brösten, alltså dom går inte ihop i mitten.
    Han kommer föreslå en strl för dig och trivs du inte med hans val så är det bara att säga till, det är ju trots allt du som bestämmer!

• platt88

Sitter i mitt rum och väntar på att Michael ska hämta mig. Jag är jätte rädd just nu,men vill inte äta lugnande tabletter.

Faannyy : Kliniken ser bra ut och personalen är snälla

KRAM

• Faanny

Francis: Då kanske jag ska slå dem en pling :)
    Jag har inte ojämna bröst som tur är, inte hängiga eller. Fasta, men rätt små bara :S Enda problemet..

Mellanprofil tycker jag är snyggast. Säger de nej till det, då gör jag ingen op :D
    Jag vill inte ha mycket volym upptill, vill ha lite "häng" i dem.

Tack för ditt svar :)

Svar på tråden Bröstförstoring 14