Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Francis: Nu blev jag lugn. Aa, tycker också högprofil blir bolliga. Beror ju helt vad man är ute efter.. :p
Du har inga fler bilder (än den jag såg på din sida)som du skulle kunna mejla mig?
Skulle vara jätte snällt :)
; arvidssonfanny@hotmail.com
garbo : tack hoppas det går över för mig med :)
Fanny: Jo det går jättebra jag är nöjd och så men dom är rätt hårda vet inte när dom mjuknar för såhär hårda vill jag inte ha dom. Blåmärket försvinner nog snart :D
Kram
Jasminaa: De kommer garanterat att mjukna :) Aa vad härligt! Tur att det inte blev nåt allvarligt..
KRAM
fanny: jaa man måste ha tålamod haha och det har jag verkligen inte.
Har massa finnar på brösten så äckliga tycker jag , sjuksköterskan sa att det är från tejpen men dom går ju aldrig bort, så äckligt att röra på brösten och huden inte är len. det är tur att ingen tittar på dom förutom jag :)
Jasminaa: Så är jag också, inge tålamod :p
Aha.. Inge vidare det. Minns när jag fick massa finnar av helosan salva. Men nåt sånt använder du inte?
Läste om nån salva som korrigerar ärr.
KRAM
Faanny: nej nej ingen salva, haha jag kanske bara pillar förmycket borde låta det va men svårt att låta bli man vill kolla och känna på brösten jämt :D
Jasminaa: Aa det förstår jag :D men finnarna lär ju försvinna nån gång iaf.
platt88 har inte hört av sig. Vart fan är hon? :p
KRAM
Hon ligger kanske o klämmer på sina nya tuttar!
MulleNuh: Haha, antagligen! :) Hon hör väl inte av sig för att hon vet att jag kommer tjata om allt, haha!
hon håller* menade jag :)