Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
platt88: Guud så glad jag är för din skull. visst är det en härlig känsla att äntligen ha bröst. Har du ont nu då?
Kraam
Jasminaa: Ja faktiskt, :) skicka din e-mail så kan jag skicka 2 bilder före och efter. De är svullna,olika och är högt upp hehe...men de faller i fikan snart,hoppas jag:)
Hur är det med dina?
platt88: jasmina_90@live.se skicka bilderna jag vill se :D kan skicka på mina med igen det va länge sen jag skickade fast det är inte en så stor skillnad men jag har ju tagit bort tejpen jag hade innan så det kan va kul att se :)
Jasminaa: lite ont har jag ,men det är inte så farligt,har ingen blåmärke -vet inte om jag kommer att få det sen.
När fick du dina märken, hur länge efter op? och när slutade du äta smärtstillande tabletter?
Kram
Jasminaa: Jag skickade de, ja du får gärna skicka dina utan tejp:)
Kram
platt88: ja men bra att du inte fått blåmärken nu, det e ju ingen blödning då det e kritiskt den första dagen typ. jag märkte mitt blåmärke tro det va den 3 dagen. slutade äta smärtstillande efter en vecka typ. fast fortsatte äta vanlig panodil på kvällarna innan jag gick och sov, och det slutade jag med efter 3 dagar.
Kan inte jag också få se??
asa.bredin@hotmail.com
platt88: vad fina dina bröst är förstår att du är nöjd, dom såg jättebra ut direkt efter operationen. Du skrev att han sa att musklen släpper, sa han ungefär när det händer? för om det är så borde ju min muskel också släppa. Har dom svullnat något nu?
kram
Jasminaa: De ser lite-större ut nu:) tycker jag...O jag vill oxå att mina ska bli mjuka,de är rätt hårda just nu.
Blåmärket är ju borta snart :)
platt88: ja det är borta snart :D härligt.