• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • platt88

Francis: Hur mycket minskar brösten efter svullnaden gått ner?
    KRAM

• Faanny

Jasminaa: Skicka fler bilder till mig? Jag vill se hur de ser ut nu? :)

• Jasminaa

faannhy: jag vill gärna skicka bilder men min mobil e på lagning så det blir inte från idag, vill gärna visa från idag mitt blåmärke är nästan helt borta det är jätteblekt :D men jag kan skicka bilder jag tog i torsdags, vill bara påpeka att dom är finare nu och mjukare , det blir bara bättre för varje dag som går :D

• platt88

Var på stan idag och köpte en Bh 80D är min stl. Ena bröstet är svullen medans den andra känns läkt och klar redan nu-konstigt

KRAM

• Jasminaa

platt88: a men det e samma här en bröstet är jättefint och det andra är lite mer svullet . vi får hoppas att det jämnar ut sig det andra som är svullet är också hårdare

• flowerrose

Hallå tjejer...

Jag ska opas imorgon på Proforma kliniken och är såå nervös... Nu är allt klart, väskan packad, barnen lämnas imorgon bitti och hunden ivägskickad och inte minst, det hela är betalt... gör jag rätt nu??? Jag har funderat i 10 år och har under tiden fött och ammat två barn så jag har ingenting kvar... Jag vill verkligen men är jättenervös inför både operationen, smärtan och om det blir snyggt... Åh jag hoppas verkligen att det blir bra...

Om någon kan tänka sig att skriva några peppande rader tas det tacksamt emot!!! (helst inget neg dock eftersom jag redan är så nervös...)

Kram på er alla! Jag är så avis på er som redan har gjort det...

• Jasminaa

flowerrose: det kommer gå jättebra man är orolig och nervös i onödan, jag va ju jättenervös innan. Men allt gick jättebra och mycket bättre än jag trott, jag trodde ju att jag skulle må så dåligt inte kunna gå bara spy och sova och ha jätte ont men så va det inte alls. jag klarade mej jättebra och det kommer du med göra. lycka till :D

• flowerrose

Jasminaa: TACK så jättemycket för dina bra ord. Jag är orolig för samma saker som du var. Det känns skönt att höra att det har gått bra. Känner ingen nära som har gjort en bröstförstoring så har ingen att relatera till.

TACK

• platt88

Flowerrose: Op mig för 5 dagar sen på Proforma, och redan idag var jag på stan och köpte Bh. Är skit nöjd med mina boobisar :)
    Var inte orolig, du är i bra händer de är jätte snälla och kuniga kirurger.
    Vem ska op dig?

Lycka Till! :)

• platt88

Jasminaa: Ja,den svullna brösten är hårdare, hoppas den lägger ner snart. Börjar praktiken nästa vecka -vill inte se gravid ut

KRAM

Svar på tråden Bröstförstoring 14