Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Min kompis gjorde sina bröst. Det ena satt ca 7 cm högre upp än det andra. Hon gjorde om men fick det inte bra ändå.
Men det låter ju mer som att ditt bara är svullet.. Det går nog ner snart.
mullenuh: a hoppas det går ner snart, men det högra bröstet har jag ju haft lite problem med, det va ju mindre än det vänstra från början och dom la ju i lite mer i det högra så det har ju fått ta lite stryk. sen har jag ju haft det stora blåmärket på det högra bröstet också. det e väl bara att vänta och se. haha jag tröstar mej själv :D
Har gått upp 4 kg sen op, mår så dåligt av det- någon som oxå gått upp efter op?
Vill träna och röra på mig mer, men har ont när jag står för länge. Ångrar mig att jag inte gjorde framför muskeln -hatar känslan-när muskeln drar implant...varje gång jag använder mina bröst-musklar :(
OP mig för 10 dagar sen
platt88: ta det lugnt snart kommer du inte alls känna av musklen, jag känner den inte mer bara när jag spänner musklen , haha det är en rätt cool känsla då börjar jag darra haha har aldrig kunnat göra det tidigare. jag har inte haft någon vikt uppgång sen operationen men du kan ju promenera nu det är väl inte så farligt efter 10 dagar, gå t affären och så det hjälper lite iaf :D
Vet någon när man får börja jogga igen?
Hej
Jag tror att det var 6 veckor tills man får börja jogga...
Mina är också jättesvullna fortfarande, 6 dagar sen op. Börjar ledsna på att ha ont och inte kunna ta hand om barnen ordentligt.
Kram på er
Hej! Flowerrose, känner igen mig i det du skrev. Så var det för mig också. Men det blir bättre snart och obehaget går över. Nu har det gått 20 dagar sen min operation och jag tänker inte på brösten längre. Förutom att jag är jätteglad att jag har tuttar.
Hej tuttlisor!
Vad hette den kliniken ni pratat om nyligen? Var det nån som hette Mikael? Eller vad var det? Låg i sthlm.
Ja det var proforma! Mailade dom igår.. Dom känns ju bra!?
MulleNuh: platt88 har opat sig där & för henne verkar det gå bra. Jag har pratat med andra som också, och alla verkar nöjda. Om du går in på plastikkirurgiforum.se & söker "proforma" så finns det en hel del att läsa. Det är iallafall där jag ska opa mig när jag tjänat ihop alla pengar :D