Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Hur mjuka dom blir beror på vilken hårdethetsgrak du valt? Finns tre nivåer på Mentors iallafall, dom andra implantaten vet jag inte så mycket om.
Har nr 2 själv, och dom är lagom mjuka. Ett silikonbröst blir ju aldrig lika mjukt som ett riktigt, men det blir ju mjukare med tiden. Som sagt, jag tycker man skall vänta 10-12 mån innan man verkligen ser hur dom kommer vara för resten av tiden.
Jag lade in 360g. Vet inte riktigt när dom mjuknade, men dom kändes helt OK när jag var på efterkontrollen, efter 4 månader.
Hjälp! Var på jobbet idag och rörde höger arm kraftig. Kände hur det krasade till och hur implantatet gled ned någon cm. Är jätteorolig nu och har ringt min läkare, ringer väl tillbaka imorgon. Har använt höger arm mycket idag och jag kanske har tänjt ut muskeln som kanske gjorde att själva muskeln släppte runt impantatet.Tog stygnen igår- är orolig för att de inre stygnen ska ha gett med sig. Slängde på en 10 kg tung ryggsäck på ryggen vilket gjorde att det snärtade till i bröstet. Svullnaden har lagt sig betydligt nu- kanske var det bra att jag har rört på mig så mycket idag??? Känner mig klantig över att jag inte var mer försiktig. Hoppas att ni andra mår bra och att läkningen fortskrider fint.
Hej, alla som vill/har gjort bröstförstoring... Jag är ny här och vill bara säga att det är intressat att läsa om era erfarenheter. :) Jag ska själv OP:a mig den 19 april hos Gunnar Krantz (Plastikakademin) i Linköping. Jag är jättenervös men hoppas att det ska gå bra :)
Hej Bambibruden!
Jag ska träffa Gunnar för en konsultation om två veckor! Har tänkt mig min Op till oktober! Än känner jag mig inte nervös direkt.. vad jag har hört så ska han vara en av dom bästa! Men sen är det ju ett tag kvar oxå! Vore kul att hålla kontakt med dig och gärna få höra om allt och se lite bilder efteråt sen! sandrah80@hotmail.com om du vill maila mig eller så!
Han var ganska dyr den där Gunnar.. Eller?? Och 35.000:- för snoppförstoring!! Sånt borde vara gratis som en tjänst åt kvinnosamhället!!
Hej är det någon här som haft olika stora bröst efter operationen? mitt vänstra bröst ser bra ut , men det högra är typ mer svullet upp till och det ser mindre ut för det , det har liksom inte fallit på plats som det vänstra. det har gått 17 dagar sen bin bröstförstoring. Vet någon här om det jämnar ut sig sen?