• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • platt88

Jasminaa: Jag vill ha den stl som patient 452 på qvinna.info ,fast lite mindre häng än vad hon har.
    Hon väger mindre och är lite kortare än mig men (det är inte så stor skillnad på våra kroppar)jag skulle nöja mig med den stl.
    Vad tycker du? :)

Kram

• MulleNuh

haha nähe det funkade visst inte

• Faanny

platt88: Jag tycker det ser bra ut! :D

• Jasminaa

platt88: ja du kommer säkert få mindre häng än vad hon har om du nu har mindre häng från början :) vilken storlek har du på brösten nu? Brösten var fina skulle med vilja ha ungefär sånna storleken var bra jag kommer få mindre :)

• Jasminaa

Mullenuh: du kan skriva patientnummret på kvinnan ? så kan vi kolla
    kram

• MulleNuh

Nu har jag tagit bort den..
    Ju mer jag kollar, desto större vill jag ha! hahaha

• amiaaa

PLatt88- Läste dina sista inlägg och kan säga så här.. Då jag gjorde min första operation sa läkaren samma till mig, att han skulle bestämma va som va lämpligt under operationen, vilket resulterade i 230cc!! alltså en full B-kupa. Jag ville ju ha stooora, det tog ett tag o komma över besvikelsen men kände sedan att d var ganska ok, men just så OK inte mer.. Efter 9 år gjorde ja nu om det o valde 550 o känner mig skitnöjd! MEN då ska sägas att ja endast hade liten A-kupa att utgå från. Så kanske kanske behöver du inte ha fullt så mkt som 550.. kanske 450-500?? De skulle nog bli kanon=P Då möter du ju läkaren på halva vägen oxå=)

• Francis

Jag hade en liten B-Kupa innan och jag tog mentors runda, 450 cc och gick till en 65 G-kupa... det var ca 2 år sen nu och jag måste säga att det tar ett år innan man får den där riktigt fina formen.
    Varför man kanske tycker dom är små efter ett tag är för att dom är väldigt svullna det första halvåret och då tror man att det är denna strl man fått för man är så van vid dom, men sen sakta men säkert så blir dom mindre och det är då man börjar uppleva dom som mindre. Har massa vänner som op sina bröst, och det vanliga är att man inte vågar ta i så mycket från början för man är rädd för vad andra ska tycka, men jag säger bara en sak till er alla tjejer som inte op er ännu.... ta den strl NI vill ha, och när ni är nöjd med denna, ta 50 cc till! Var hemma och gör ristestet flera gånger så ni vet ordentligt, för det är svårt att bestämma sig när man har så liten tid på kliniken.
    Har lagt in en ny bild i mitt galleri där man kanske ser lite mer utav mina boobisar, har en svart tubtop på mig utan bh eller något under. och detta är endast 450 cc, och jag är 170 lång och väger ca 57..

amiaaa skrev 2009-02-27 08:37:52 följande:
    Francis: Ja det är verkligen så att man blir blind efter ett tag, allt känns litet även om d egentligen e stort=) knepigt=) Vilken kupstrl hade du innan op & efter?
  • platt88

Jag är skit nervös, på måndag åker jag natt tåg och på tisdag op...
    Försöker att inte tänka på stl men det är väldigt svårt jag får nöja mig med det jag får.

Aminaaa:Jag har träffat tjejer som haft en A kupa och fått 550cc men då var det på citadell kliniken. Orkar inte planera andra op just efter jag op mig.

"Lånade hälften av pengarna till operationen".

Kram allihopa :S

Svar på tråden Bröstförstoring 14