• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • platt88

Jasminaa: O så bra...., jag är faktiskt nervös tänker mycket, kan inte sova på nätter- min skräck är att när jag vaknar efter op och fortfarande har små bröst...
    Har mått dåligt tillräckligt länge pga stl av mina bröst och vill att detta ska ta slut efter en op.
    Kram

• Jasminaa

platt88: jag hade mardrömmar dagarna innan operationen men allt gick jättebra och du kommer va jätteglad över dina bröst fast inte direkt haha du kommer va lite illamående och sömning.

• kickan70

Platt88, det är jättevanligt att man innan operation känner sig osäker och fundersam över hur brösten kommer att se ut. Direkt efter när man vaknar upp ur narkosen känner man sig som Dolly Parton!!! Var beredd på att du kommer att vara stel och öm länge. Jasminaa hur länge var du stel och öm? Har du lagt in bakom eller framför muskeln? Jag har bakom och mina sitter inte högt upp utan sitter bra.

• kickan70

Platt88, det är jättevanligt att man innan operation känner sig osäker och fundersam över hur brösten kommer att se ut. Direkt efter när man vaknar upp ur narkosen känner man sig som Dolly Parton!!! Var beredd på att du kommer att vara stel och öm länge. Jasminaa hur länge var du stel och öm? Har du lagt in bakom eller framför muskeln? Jag har bakom och mina sitter inte högt upp utan sitter bra.

• platt88

Kickan70: Jag är 100 på att jag vill göra det här, är bara orolig att jag inte får det jag vill, Olenius sa att när jag ligger på op bordet så vet han hur mycket han kan lägga i-(just det att inte veta hur mycket/// åtm på ett ungefär gör att jag mår dåligt)och tänk om det är lite -typ 350cc då blir jag galen (det är min ända skräck som jag har just nu :(/tänker på det hela tiden...

Hur mycket har du lagt in och vilken stl hade du innan?

• TinkerBelle

Tjejer måste bara säga att stl är relativ! Om du som helhet är liten så är 350cc mycket - trust me... jag är bara 68cm i omfång under bysten och drar en 70DD idag så tänk på helheten.

• platt88

TinkerBelle:Jag vet ...och just därför är jag orolig för jag är inte liten, jag är 173 och väger 74kr

• Jasminaa

kickan70: Jag tycker att jag klarade allt hyfsat , hade inte ont alls kände bara av musklen träningsvärk typ och brösten spännde men ont gjorde det inte. Tycker nästan det va en skön känsla :d haha kanske bara jag som e dum eller klarar av smärtan bra dast det va nog tabletterna som var jättebra. men rörlig va jag inte så mycket kunde ta upp saker själv, mamma fick hjälpa mig ta av mig tröjorna men jag fick på dom själv. första dagen kunde jag bara inte ta av mig trosorna när jag skulle på toa men det gick bra efter någon dag. klarade att ta mig upp ur sängen första kvällen. helt rörlig va jag efter en vecka nu klarar jag av allt :D gått 10 dagar

• Jasminaa

platt88: Hur stor byst vill du ha? kan du hitta en bild på internet och försöka hitta någon som liknar dig kroppsmässigt och sån byst du ungefär vill ha och länka den. Jag kollade idag på min byst och min kompis mina ser faktist större ut och jag har alltid tyckt att hennes e stora C kupa har hon.

Svar på tråden Bröstförstoring 14