Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Grattis amiaaa för brösten :D
jag mår så dåligt allt e bara helt upp och ner, jag e helt själv känner mej så ensam , jag och min pojkvän gjorde slut igår också sa satt uppe till 4 och grär, och mitt en bröst blir inget bättre lite värra har dte blivit :( så jag vaknade kl 9 för jag ville ringa kliniken och det ha jag gjort, när jag beskrev för sjuksköterskan så verkade han lite som ett frågetecken, och han kan ju det mesta så jag ska vänta på doktor disa nu hon skulle ringa upp mig när hon hade tid. Tycker att det är så tråkigt att detta händer jag vill inte behöva gå igenom något ja ville bara ha bröst :( fan ångrar att jag gjorde detta det e jobbigt
Jasminaa: Å förstår de måste va jättejobbigt för dig, allt på en gång! men kanske e de ingen fara me brösten trots allt, de e lätt man oroar sig i onödan, men självklart bör du kolla upp det. Jag har själv hunnit oroa mig för både de ena o andra o ringt journr o frågat, men allt e normalt. Tror lätt man hakar upp sig o tänker det värsta, de e ju inte så konstigt, man har ju ändå gjort ett ingrepp o vill att allt ska bli bra o fint. Jag tror säkert den biten kommer lösa sig, det blir lugnare när du fått tala med läkaren. Den andra biten med pojkvännen e ju svårare för mig att säga nånting om men kanske löser sig även den biten, om man ger de lite tid. Många Kramar Amiaaa
Jasmina: Har han gjort slut med dig NU?? Vad är det för en kille egentligen? Kände du det på dig eller var det oväntat? Den första veckan efter op var skitjobbig för mig på alla sätt och vis, utan att någon gjorde slut med mig, så jag förstår verkligen om du känner att det är skitjobbigt just nu. Jag hoppas du har någon som kan stötta dig och hjälpa dig igenom det här. Dina kompisar lät ju inte som några supervänner direkt :( Har du berättat för din mamma hur du mår?
Kram på dig!
amiaaa: Grattis! Kul att du är så nöjd med storleken. Det låter JÄTTEstort med 550cc hp, det ser nog riktigt läckert ut :)
garbo: det va inte han som gjorde slut eller vi båda kände väl att vi inte funkar ihop. men han verkade inte ledsen alls igår, vi pratade och kom fram till att vi ska vara vänner. och väd händer inte han skriver idag på morgonen frågar om jag ringt kliniken , jag svarar han skriver att han inte fattar att det e slut och frågar om det är vi två igen . Men jag vill inte ha honom mer, jag e ledsen jag vill och inte men vi kan inte hålla på såhär vi bråkar jätte ofta och vi stör oss på varandra och varandras familjer, Så jobbigt nu att han vill ha mig igen, då e det jag själv som bestämmer om vi ska fortsätta eller inte :(
amiaaa: Jag pratade med disa och hon var också som ett frågetäcken, hon visste ju att dom kämpat med bröstet lite för att få plats med implantatet och tänkte att det berodde på det men hon ville titta på det så hon kunde va säker, jag ska ha tid kl 4 idag, lite jobbigt mamma blir så orolig hon tycker att allt e hennes fel och fattar inte hur hon kunde låta mej göra det osv.
Garbo6- Tack! Jo jag vet det låter JÄTTEstort, men de KÄNNS faktiskt inte så, det känns alldeles perfekt=) MEN då ska sägas att ja ej fått bort bandaget ännu så halva tuttarna e ju i det dolda, sen kanske ja får fnatt när de trillar fram=) Nej då men för mig som gillar lite former kommer det nog att bli bra. Hade 230 innan o tyckte alltid de kändes så lite.. men ville inte göra om det direkt utan väntade faktiskt 9(!)år. Det är ju ändå ett ingrepp så att göra de hur som när som e inte min grej. När gjorde du Din operation, hur mkt la du in? Nöjd?
Jasminaa: vad skönt du fått tid redan idag! Hoppas det går bra men de tror ja nog! Som sagt man oroar sig ofta i onödan, men som sagt man ska alltid kolla upp de! Lycka till!
amiaaa: tack :) skulle tycka det är konstigt om det va nått det gör ju inte ont, jag har aldrig haft ont inte i någon utav brösten det e bara blåmärket, fattar inte hur stort det är hur kan det bli så ungefär 20 cm långt och 10 cm brett :O
Jasminaa: Blåmärken e helt normalt, nu har ja inte fått några själv(va ja kan se) men läst om att jättemånga får det. Det i sig e inget tecken på att nåt e fel men man blir ju självklart orolig! Du ska se så mkt bättre de kommer kännas när du varit där! Du kommer nog säkert kunna glädjas över brösten så småningom. Kram o hör av dig efteråt!
Faanny: Nu har jag pratat med kliniken, jag frågade vilka tabletter kommer jag att äta efter op. de sa att de kunde inte svara på det nu utan när jag kommer ditt så ska jag fulla i ett hälsopapper- så de ser om jag är allergisk mot något. Det är olika från person till person. Frågade oxå om jag skulle råka få "blödning" - de sa att blödning får man oftast direkt efter op det kan de se kvällen jag sover där då gör de bara en om op. kostar ingenting.
amina: Grattis !!! Vad bra att du är nöjd :) vart gjorde du de,vilken klinik och fick du betala för hela op?
Jasminaa: Gud ...jag vet inte vad jag ska säga /JAG tycker så synd om dig - min mamma säger oxå att om något skulle hända så skulle hon aldrig förlåtit sig sj. Hoppas att det inte är not fel vilket jag inte tror att det är!!!.....
Det där med pojkvännen jag har bara en sak att säga: sj har varit nästan i samma situation som dig, bråkade, störde oss på varandra det blev som en rutin (kände mig som ett skit hela tiden- vist har man haft det bra ibland men det var inte ofta.
Varje gång vi gjorde slut eller bråkade så ville han ha mig tillbaka och jag tog honom flera flera gånger fast jag inte ville, för att jag var van vid det livet. 5 år av mitt liv har gått så- gör inte samma misstag som jag gjort(om du känner att nån gång ska det ta slut ///då kommer du bara att må dåligt)
Nu är det slut sen oct föra året/ jag undrar hur mitt liv hade set ut nu om jag gjorde slut vid första gången jag kände mig olycklig, 5 år av tårar och ångest för ingenting.
(Bara min åsikt) Var stark det kommer att bli bra,följ ditt hjärta.
KRAM