jag tror mest att det är att jag kommer känna mig "fast" om man säger så, fyra väggar runt och en massa åskådare som ser ifall jag får denna attack, det är nog känslan av att göra bort mig som kommer frammana detta, typ om jag svimmar eller börjar spy eftersom jag får bägge känslorna varje gång detta händer, och då när man är i en lokal med en massa människor i så har jag vetskapen att jag inte kan springa ut för då gör jag bort mig, och stannar jag och nåt av ovanstående inträffar, då gör jag också bort mig, så det är nog i grund och botten att jag tänket mycket på hur andra kollar på det, men skulle jag vara utomhus, då tror jag att jag skulle känna mig mer "fri" om man säger så, det skulle inte vara samma instängande känsla över det hela, fast detta vet jag ju inte förens jag står där, dessvärre.. så jag får verkligen hoppas att jag hittar "botemedlet" innan dess eftersom det inte verkar gå att dra ner på en vigsel tidmässigt så sätt. och sen vill jag inte gifta mig borgligt, så jag har väl lite mitt eget psyke att beskylla detta för.