Barnkarusellen snurrar vidare
Så där, nu finns kängu i albumet också.
Så där, nu finns kängu i albumet också.
kängu, jag såg på filnamnet på fotot var ni var på bröllopsresa och det är väl ett av Nennes favoritresmål så ni verkar ha mycket gemensamt.
koko, det är så svårt att säga. Jag tycker att jag mår bättre än på länge (förutom min ryggvärk), jag har mindre ont i "tjejmagen", fryser mindre och har mycket mindre huvudvärk (peppar, peppar). Men jag har varit jätteduktig och tränat regelbundet sen i september och nu tar jag Synarela igen så det vette sjutton vad det beror på.
Jag äter fortfarande Omega3+6, b-vitamin komplex och vanliga multivitaminer.
Någon gång kommer jag att vara tvungen att göra något åt endocystan (-orna?) jag har men det är inget dom är intresserade av att göra före/i samband med ÄD. Ska till min vanliga gynekolog i nästa vecka, vi får väl se vad hon säger.
Men vackert ute?! Här är det grått och snöslask?!
koko, glömde ju det viktigaste. Krya på dig!!
Ore, tröstkram!!
EA, grattis!! Grattis även till din man!
Muggles, åh men såna där killar har jag också råkat ut för. Min teori är att dom är idioter helt enkelt.
Nu har vi också bokat in oss till Kalifornien i sommar. Det känns som om jag alltid härmar Lappis - först med inseminationer, IVF:er, adoptionskö och sen Parga och nu Kalifornien.
Åh Frejis, jag förstår så väl din oro. Jag önskar att jag kunde göra mer än att bara hålla alla tummar och tår jag kan! Stor, stor kram!
Du kommer nog att bli ännu mer avundsjuk sen när Lappis och jag kommer hem och tjatar om våra resor.
Åh Cicci, nu blev jag ännu ledsnare! Lilla gumman, så där ska du ju inte behöva ha det, inte på semestern och inte någonsin. Jag hoppas verkligen att Victor mår bra igen och det blir bra igen med maken (om det är det du vill). Stor, stor kram till dig också!!
Lappis, ja jag får väl se det som att ni bara hann boka lite före, vi hade ju iallafall bestämt oss lite innan er. Så en riktig härmapa var jag kanske inte den här gången.
Lappis, ja så kan det ju vara förstås! Och att vi har samma jädrans problem med att bli på smällen (tänker då på alla besök på SH och IVF:er osv).