• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Visst är det Piggelin Cornetto och din man heter Magnum och så bor ni på Noggervägen 88:an?

• nennesjuttioåtta

nej, jag skojar. Jag har koll

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-06 15:44:39 följande:
    nennelainen - get FB!
    neejjj, jag kämpar emot strömmen här!
  • Lapinette

Det gjorde jag med i början men nu tycker jag det är riktigt kul.

• Lapinette

nenne ... fortsätter här! Kände att ämnet inte riktigt hade med resor att göra längre. Inte konstigt att jag skrev fel har ju inte haft sex mer än 2 ggr på drygt 2 månader!!!

• Liten med Mindre

Nenne - jag kan hjälpa dig ro! Har inte tid att titta på saker jag borde göra på nätet - och bör än mindre skaffa fler saker att kolla in.

Det finns kanske en anledning att jag är den med sämst personkännedom i kretsen? Gäller fö även kändisar, låtar, filmer och böcker.

Undrar om det är mer än träning o mat jag är fin på?

• nennesjuttioåtta

hhhahahah samma här, jag kände mig så konstig med proggen uppstoppad som ett provrör fullt av gammalt tuggummi så här har vi inte umpaumpat många gånger sen den senaste ÄL var. Men samtidigt är det bra för attans vad sugen man är!

• Piggelin1

Japp - Nenne, stämmer till punkt & pricka

Lappis - insåg precis att det är ungefär i den ligan som mannen & jag spelar just nu... Frekvensen alltså Men, men, det kommer ljusare tider, jag känner mig inte speciellt orolig egentligen.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare