• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

nenne - vill inte ha sex så länge jag blöder ... men jag kanske är blodfri nu IGEN? Vem vet?

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-06 16:05:31 följande:
    nenne - vill inte ha sex så länge jag blöder ... men jag kanske är blodfri nu IGEN? Vem vet?
    Jaha.. så du blöder lite fortfarande. Nej, det kanske är smart att knipa igen då. Men man kan ju ha sex på flera sätt.
  • Lapinette

För oss är det faktiskt ON eller OFF, inget mittemellan. Vet inte varför, har bara blivit så.

• Piggelin1

Trevlig helg på er tjejer!
    Har inte gjort ett skapandets vettigt dugg i em, känner jag
    Jaja, hade ett uppdämnt BT-behov, nu är det stillat för tillfället

Kram på er

• Fru E

Mitt emellan blir det när tanten är här eller innan den riktiga actionhändelsen

• Lapinette

KRAM Piggelainen och trevlig helg!

• nennesjuttioåtta

piggelainen
    Hörde du när poletten trillade ner?!?!

Å vilken fin brud du var, Muggles!

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-06 16:09:39 följande:
    För oss är det faktiskt ON eller OFF, inget mittemellan. Vet inte varför, har bara blivit så.
    aha. Men ni behövde ju inte hålla på med petting och torrjuck innan ni gick hela vägen, som en annan fjortis.
  • Lapinette

nenne - jo faktiskt gjorde vi det i några veckor.. eller var det en månad? Vet inte riktigt varför men det kändes nog bättre eftersom vi båda egentligen var upptagna på varsitt håll.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-06 16:21:34 följande:
    nenne - jo faktiskt gjorde vi det i några veckor.. eller var det en månad? Vet inte riktigt varför men det kändes nog bättre eftersom vi båda egentligen var upptagna på varsitt håll.
    ja just det... då föll den teorin.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare