• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

nej hörni. nu måste jag äta, duscha och försöka åka iväg till affären och handla mat till stackars lilla mig. Fick veta att mannen ska äta trerätters och ha vin- och champagneprovning. Bara de två, hahaha låter ju lite farligt om jag inte visste bättre.

• Lapinette

Det var tider det!!!

Nåja, ska snart bege mig hem och hämta träningsväskan för att möta upp maken utanför SATS. Det blir som vanligt fredagsspinning och sen får vi se om vi orkar laga mat eller, åter igen, som vanligt rullar in på en restaurang på vägen hem.

• Fru E

lycka till Nenne

Sitter just nu och gör rosor i sugarpaste, tålamodsprövande om inte annat....

• Lapinette

Låter supertrevligt (för din make)!

• Frejis

Jag verkar ramla in direkt i en mycket trevlig diskussion So nice!

Skickar med en stor kram till Lappis! Förstår helt hur du känner och hoppas att det snart ska bli slut på sådana citronkänningar *det där ordet har väl inte använts här på ett tag eller?*

Nenne - aladåber på gång... då är det väl dags för förebyggande åtgärder så att det inte ska bli för sent. Ägg är oförutsägbara rackare

Hm, EAs muffins måste vara riktigt goda *minns nu alla recept som jag såg när jag läste ikapp* själv har jag ätit tre fyra praliner med riktigt mörk choklad, gott!

Vad ska vi bruncha nästa sönda? Anglais eller något annat? Hur många blir vi?

• Frejis

Hm, hade kunnat hitta lämpligare tidpunkt för mina frågor än fredag 16.30 Men men bättre sent än aldrig

• nennesjuttioåtta

EA&MJ skrev 2009-02-06 16:31:51 följande:

lycka till Nenne Sitter just nu och gör rosor i sugarpaste, tålamodsprövande om inte annat....
    Låter som att du behöver ett lycka till oxå.

Lappis
    mmmmm...:-/

Ha en skön kväll alla!
  • nennesjuttioåtta
    Frejis skrev 2009-02-06 16:33:56 följande:
    Hm, hade kunnat hitta lämpligare tidpunkt för mina frågor än fredag 16.30 Men men bättre sent än aldrig
    *tvärnitar i dörren*
    helloou pregnant lady!
  • nennesjuttioåtta

alltås, jag vet varken tid eller plats...

• nennesjuttioåtta

sorry, måste gå nu. på er raringar!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare