• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Piggelin1

...och nu kom jag ihå hur otroligt sugen & "lättantändlig" jag var när jag var gravid Jädrar i min låda Ok, inte de allra första månaderna kanske, men sen....! *drömmer mig tillbaka*

• Ore

Hmm... Om maken bara kommit hem en kvart tidigare igår, så att jag inte hade hunnit bli så nästan sovande som jag var, så hade vi nog haft den frekvensen på en dag...

Fast så är det ju inte varje dag då...

Nä, nu tänker jag skita i vad det nu var jag känner att jag borde gjort idag på jobbet, men inte kommer ihåg (apropå bra minne då, så glömmer jag grejer jag ska göra...) och ÅKA HEM!!!

Ha en härlig helg allihop!

• nennesjuttioåtta

Liten
    Duojag!

Piggelin
    Låter ju kanon! Jag vill också bli sån! Gravid alltså, lättantändlig är jag oftast. Det måste vara det röda håret...

• Fru E

Ore-2 ggr per dag, rackarns vad flitiga ni är

• Liten med Mindre

Trevlig helg Ore!
    Trevlig helg alla andra med!

May the "tant" stay with me and not find you!

• Ore

Nja, det var ju bara nästan... Och vi måste ju "öva" litet!!!

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-06 15:48:03 följande:
    nenne ... fortsätter här! Kände att ämnet inte riktigt hade med resor att göra längre. Inte konstigt att jag skrev fel har ju inte haft sex mer än 2 ggr på drygt 2 månader!!!
    Btw, Ska du testa igen imorgon? Sen borde det ju vara fritt fram!!
  • nennesjuttioåtta

Liten
    vadå, har tanten kommit till dig?!?! Mäh, jag trodde BIM var långt bort.

• Ore

Liten: Uppehåll henne allt du kan är du gullig, jag vill vansinnigt gärna att hon missar mig nu (men det är jag ju inte den enda här som vill...)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare