• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • september2009bröllop

Jättefin klänning cookie.. en sån skulle jag med kunna tänka mig om jag inte redan hade köpt klänning..

• Cookie27

Tack alla!!! Vad ni är snälla!
    Jag är så nöjd med den :)
    Vill ha på mig den hela tiden! Nu måste jag se till att inte gå upp/ner i vikt till september bara. För som den var nu så funkade storlek 34 utan ändringar som tur var. I värsta fall får min mamma fixa ändringar sista veckan. Jag försöker bli gravid just nu så kroppen kan ju ändras lite om vi lyckas snart.

• september2009bröllop

Åhh vad kul Håller tummarna för er

Cookie27 skrev 2009-05-15 19:52:03 följande:
    Jag försöker bli gravid just nu så kroppen kan ju ändras lite om vi lyckas snart.
  • Cookie27
    september2009bröllop skrev 2009-05-15 19:56:24 följande:
    Åhh vad kul Håller tummarna för er
    Tack! Det kan behövas, vi gör hormonbehandlingar... är på mitt 6:e och sista försök innan det blir provrörsbefruktning (IVF).
  • carolaj83

Cookie27 -håller oxå tummarna

här går allt trögt, har löst sig med lokaken får nu ha den fre-sön för 500:- känns väldigt ok...börjar känna mig lite stressad över detta med personal har hittat 1 st och behöver 2 till....alla som vi känner är ju bjudna så de blir att fråga kompisars kompisar, hur har ni gjort med detta?

ska försöka sova nu, min minsting har hög feber efter 5-måmaders sprutorna idag, känns jättejobbigt och imorgon jobbar jag

• MyochErlend
    september2009bröllop skrev 2009-05-15 07:20:08 följande:
    Grattis My! När sker inflytt? På bröllopsnatten?
    *hihi*
    njae... brøllopsnatten blir i sverige.. och lgh e i oslo :)
    men det blir lite sån halv inflytt hela sommaren egentligen...
    men min blivande ska vara ute och turnéra stora delar av sommaren.. så det blir vel egentligen jag som bor där från och med 22 juni :)
  • MyochErlend
    Cookie27 skrev 2009-05-15 12:26:55 följande:
    MyochErlend skrev 2009-05-15 00:58:10 följande:
    Grattis!! Vad kul!Nu har jag lagt in bilder på mig i min brudklänning i galleriet, vad tycker ni?? :)
    oj vilken prinsess klänning :) Den var fin.. såg ut att passa dig perfekt :D
  • MyochErlend

inbjudningarna är lite sena.. men jag ska få ut allt till nästa vecka ( det har jag sagt 4 helger på rad nu)
    Annars så tror jag vi har hittat vår catering firma...
    Ønskelisterna børjar bli färdiga...
    Vi ska ha övning med bröllopsmusikerna (inför vigseln) på torsdag...
    I helgen är det fullt upp...
    Eurovision Song contest ikvälll och för ett freak som mig så är det MYCKET viktigt och kräver sina förberedelser

..Imorgon är det 17 maj.. med allt vad det innebär här i Oslo...
    Frukost hemma hos en vänninna kl 10, Se tåget...vinka på kungafamiljen, äta glass på Aker brygge och allmänt känna sig norsk och vara glad....

(vinner Alexander rybakk ikväll så LOVAR jag dig att firandet startar tidigt ikväll) :D

• TesshjärtaFred
    Sanniis skrev 2009-05-15 16:31:46 följande:
    I helgen när vi var i Göteborg köpte jag mina bröllopsskor. Det var inte alls tänkt att jag skulle kolla på skor än, men så gick jag bokstavligt talat rakt in i dem och blev alldeles kär De är såå fina och jag är supernöjd!
    De är jättefina de där skorna. De har jag också funderat på att köpa.
  • TesshjärtaFred
    MyochErlend skrev 2009-05-16 07:49:06 följande:
    inbjudningarna är lite sena.. men jag ska få ut allt till nästa vecka ( det har jag sagt 4 helger på rad nu) Annars så tror jag vi har hittat vår catering firma...Ønskelisterna børjar bli färdiga...Vi ska ha övning med bröllopsmusikerna (inför vigseln) på torsdag...I helgen är det fullt upp...Eurovision Song contest ikvälll och för ett freak som mig så är det MYCKET viktigt och kräver sina förberedelser ..Imorgon är det 17 maj.. med allt vad det innebär här i Oslo...Frukost hemma hos en vänninna kl 10, Se tåget...vinka på kungafamiljen, äta glass på Aker brygge och allmänt känna sig norsk och vara glad....(vinner Alexander rybakk ikväll så LOVAR jag dig att firandet startar tidigt ikväll) :D
    Dessutom är ju kvällen före 17 mai alltid en klassisk festkväll. så var det iaf när jag bodde i Norge.

Jag är förresten på plats i Moskva My!
Svar på tråden September 2009 del3