• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • StillÅ

Nej, verkligen inte! Vänta då tills hennes liv lugnat sig en smula och berätta hur det är och hur du känner. Hon ska ju inte göra så att du inte njuter av den här tiden och din dag. Din syster och den andra tjejen kan ju välja att inte prata med varandra för din skull.

• september2009bröllop

Det löser nog sig ska du se.. De är ju vuxna människor och måste ju kunna sätta sina egna problem åt sidan för en kväll.. De behöver precis som StillÅ sa inte prata med varandra..

• StillÅ

Håller just nu på för fullt att sälja lotter till vänner. Inkomsten kommer gå till vår gemensamma svensexa/möhippa som min blivandes systrar med män ska fixa. 200 lotter ska säljas och det var lättare sagt än gjort. Har tom annonserat på Facebook och skickat mail till vänner långt borta...

Har ni märkt av någon möhippa??

• september2009bröllop

hehe ja min barndomskompis frågade efter nummret till en av mina närmsta vänner här i stan.. Inte det allra diskretaste och sen frågade hon om jag hade några speciella önskemål angående möhippa så jag antar att jag blir hippad

Hehe frågan är väl inte längre om man blir hippad eller inte utan snarare vad man kommer utsättas för och när Jag har iaf sagt att jag kommer inte vara på bra humör om jag blir utsatt för massa förnedrande pinsamheter.. jag vill helst ha en härlig tjejkväll helt enkelt.. Får väl se vad som händer..

• carolaj83

hippan mmm när, var, hur*spännande'
    bara de inte blir massa förnedringar

• MyochErlend

jag tycker det skulle vara kul att bli "hippad" ordentligt..
    Inte så jag blir förnedrad.. men jag har absolut inte ngt emot att skämma ut mig lite.. Jag har ju en god anledning till det ;)
    Vill inte bara ha spa-kväll det kan jag ha en annan dag... nej...för mig får det gärna hända lite ovanliga och galna saker ;)

För övrigt så går det frammåt...
    har bokat smink och hår för mig och min tärna allt kommer komma under 2000 :- och det är jag SUPERNÖJD med...
    Jag har kollat med florist och hon har hört mina planer..
    Min krona är klar och jag väntar spänd på en bild som ska skickas till mig... :)
    Catering har vi i stort sett bestämt oss för och vi väntar på svar från ett toastmaster par...
    (vi ahr haft lite otur på den fronten..., alla (4 st) har hhittills tackat nej pga graviditet... vi visste inte det när vi frågade dem... *hehe*

Förutom det så går livet i MASSA EKSAMER i skolan.. delvis därför jag är uppe nu.. och för att jag är så spänd... är inne i en budrunda på en lgh så om 12 timmar så kan jag och min blivande vara ägare till en jättefin lägenhet :) *hoppas hoppas*

• Igia

My: Vad spännande med lgh.

Här har vi bokat kläder till sambon igår. Han blev mkt vacker! Känns skönt att ha det avklarat. Nu ska jag ringa catering, florist, fotograf och lokalen och höra om vi kan träffas den helgen vi tänkt åka upp...

• carolaj83

ok, hur hade ni gjort?

min bästa vän har precis träffat ny kille sen nån månad och nu frågade hon om han fick följa med och jag svarade, att de fick han självklart göra

nu har även min syrra träffat ny och då måste ju han oxå få följa med.

känns lite konstigt när de är folk jag inte känner,

träffade syrrans kille för första gången i måndags 27 år och blyg, vågade knappt säga hej...

hur gör ni i dessa frågor?

• september2009bröllop

hmm ja du.. Jag väntar på att min bästa kompis snart ska fråga om hennes nya kille får komma Tycker det är så svårt.. ett bröllop kostar mycket pengar och man vill ju dela sin stora dag med folk man känner, inga andra.. Lära känna "främlingar" kan man göra en annan dag..

Låter jag för hård?

• Cookie27

Vi sa från början att eventuella respektive som tillkommer innan O.S.A dagen är ok. Men vi har ingen direkt budget att följa så det spelar ingen roll om det blir ett par extra. Jag tycker det bara är roligt även med en/fåtal helt nya men jag förstår helt om man inte vill göra som vi. Det är ju de som gifter sig som bestämmer :)

Svar på tråden September 2009 del3