• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • manice

Idag har vi varit och kollat på ringar :) jag vill verkligen ha titanringar, men guldsmeden rekommenderade inte det då de inte går att förändra storleksmässigt om det skulle behövas i framtiden. Guld är inte min grej och vitt guld - nej jag vill ha titan! Nåja han plockade fram lite alternativ, men nu har jag hittat THE ring på nätet. Bätter pris och mycket finare. Så någon som beställt från titanringar.com?

• carolaj83

vill oxå kolla ringar, idag åker vi till åland, för att inhandla första lasset alkohol till festen

• MyochErlend

igår började vi göra önskelista.. det var ju jättekul :) Jag känner mig som när jag var liten och tittade i leksakskatalogen och kryssade inför födelsedag och jul :)

• september2009bröllop

Hehe vad önskar alla sig?

Tycker det är jättesvårt.. vet att vårat bröllop redan blir kostsamt för våra gäster då nästan ingen bor i stan men har sagt till min mamma som man ska osa:a till att om någon frågar vill vi helst ha pengar eftersom vi precis köpt hus och det finns massor att göra.. Om någon verkligen inte vill ge pengar får vi väl komma på något.. Funderar på en brevlåda där det står vårt efternamn..

• MyochErlend

Vi är ska flytta ihop till bröllopet och har båda bott i kollektiv sen vi flyttade hemifrån för si sådär 6-7 år sen... Så vi har egentligen INGET :) så våra kära gäster kan få köpa allt från grytor,vispar och glas till sängkläder, handdukar, galgar m.m. :)

Men självklart bara om de vill... Vi är glada bara de kommer :):)

• september2009bröllop

Ja då finns det ju en hel del de kan köpa till er

• gosbruden

Vi har inte önskat oss något, vi ska flytta om en månad till ett nytt hus och vill ju bo in oss där innan man önskar sig saker till hemmet. Känns lite knepigt att önska pengar men det ska vi säga att vi vill ha om någon frågar. Bidrag till att fixa med vårt nya hem..

Mirfak: Nu ska jag ta och kika över vad vi HAR gjort, hoppas att paniken lägger sig och att jag ser att mycket är fixat! :)

Nästa vecka landar inbjudningarna i folks brevlådor :) får se hur folk är på att O.S.A.
    En kompis som gifter sig i juni berättade att en tärna inte hade hört av sig om att komma när datumet hade gått ut!

• Emmy1982

Vilken drömsits för era gäster MyochErlend, bara att välja och vraka bland alternativ!

Vi vill bara önska oss pengar för bröllopsresan. Festen ruinerar oss så lite tillskott till resa vore toppen :)

• TesshjärtaFred

Vi önskar oss pengar till bröllopsresan, men också lite prylar eftersom alla kanske inte vill ge pengar.
    Vi kommer att önska oss sådant som vi kanske inte köper själva, som lite porslin, en spa-vistelse, goda viner etc.

• Igia

Vi har våra fölovningsringar från titanringar.com. Är supernöjd med de och kommer köpa vigselringen därifrån oxå.
    Enl de så kan man ändra storlek och sånt... Mail de och fråga, de är snabba på att svara!

Vi önskar bidrag till bröllopsresan eller andra upplevelser.

manice skrev 2009-05-07 22:05:46 följande:
    Idag har vi varit och kollat på ringar :) jag vill verkligen ha titanringar, men guldsmeden rekommenderade inte det då de inte går att förändra storleksmässigt om det skulle behövas i framtiden. Guld är inte min grej och vitt guld - nej jag vill ha titan! Nåja han plockade fram lite alternativ, men nu har jag hittat THE ring på nätet. Bätter pris och mycket finare. Så någon som beställt från titanringar.com?
Svar på tråden September 2009 del3