• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • manice

Åhh nu har det löst sig med solist i kyrkan också! en kanonduktig tjej som jag har hört sjunga flera gånger har lovat att ställa upp :) Nu ska vi bara hitta fina låtar som vi vill ha :)

• thildamy

Jag har bekymmer och behöver tips!!!!

Vigseln

in - hallelujah

solo sång - curly sue *takida

men sen tar det stopp !!!

hittar inte en solosång till och utgång ???

hade klart allt tidigare men känner nu att nje inte riktigt bra

så snälla ge mig tips...

• manice

Thildamy - Jag vill absolut ha "du är allt" (både Shirley Clamp och Sonja Alden har gjort den) Finns på youtube. hoppas länken funkar:

• carolaj83

manice- åhhh den e ju bara sååå underbar, jag vill absolut ha den på mitt bröllop, men sambon tycker inte likadant

• MyochErlend

jag ska sjunga den "du äar allt" för min man... precis efter vi har sagt ja :) Åhh.. de blir spännande... men det är HEMLIGT !!
    Jag ska tänka efter lite så ska vi se om jag kommer på ngn mer...
    Hmm...Det är en sång från filmen Shrek 2 som är jättefin.. hmm its you eller ngt heter den..

Vi ska ha Come what may från filmnen Moulin rouge som utgångsmarch... Den e helt fantastiskt fin och UNDERBAR text... rekomenderas :)

Lyssna å njut :)

• Mirfak

Det gör det inte, bröllopstorget lägger till sin egen adress före. Sudda bort det som står framför nästa https, då funkar det :P

• Mirfak

Jag lade in bilden i mitt galleri ist. Där sen ni åxå bla bilder på hur jag nästan tänkt mig min brudbukett, det kommer vara fler blommor i oranga, djuplila och gröna nyanser.
    Och en cool vikning för servetterna som inte ser så avancerad ut :)

• thildamy
    Mirfak skrev 2009-05-06 23:01:14 följande:
    Jag lade in bilden i mitt galleri ist. Där sen ni åxå bla bilder på hur jag nästan tänkt mig min brudbukett, det kommer vara fler blommor i oranga, djuplila och gröna nyanser.Och en cool vikning för servetterna som inte ser så avancerad ut :)
    Du har inte ditt galleri synligt!!!
Svar på tråden September 2009 del3