• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Mirfak

@Thildamy
    Åh, det går inte bra för mig va? Nu, tror och hoppas jag, ska det funka iaf. *suck*
    Bättre att vara ute idag än inne vid datorn ändå :P

• Igia

Coola och buketten, jättefin. Verkligen annorunda.

Mirfak skrev 2009-05-06 23:01:14 följande:
    Jag lade in bilden i mitt galleri ist. Där sen ni åxå bla bilder på hur jag nästan tänkt mig min brudbukett, det kommer vara fler blommor i oranga, djuplila och gröna nyanser.Och en cool vikning för servetterna som inte ser så avancerad ut :)
  • Mirfak
    Igia skrev 2009-05-07 15:04:41 följande:
    Coola och buketten, jättefin. Verkligen annorunda.
    Jag samlar på solfjädrar, så när jag hittade bilden på den buketten föll liksom allt på plats. Mamma är dock tveksam till den, men så får det vara. Jag är helt övertygad om att den kommer att bli fantastisk! Det är dessutom den bästa floristen i stan som ska göra den, så jag känner mig säker på att den kommer bli lyckad åxå.
  • Rebellen75

Nu har jag sagt att jag köper klänningen 4150kr blev det. känns skönt att den posten är fixad. nu får jag fixa till mig lite och prova den igen med underkjol så man kan ta ett kort.

Nu ska jag ut i regnvädret och träna min sons fotbollslag. Varför måste det alltid regna. I tisdags tog det mig 1 timme och tina upp efter skyfallet som kom under träningen.

ha det gott

Rebellen75 skrev 2009-05-05 21:58:07 följande:
    Har fått hem min klänning nu. Provade den i går och kände mig som en flookooo. Är tyvärr inte klänningens fel men helt ofixad kände jag mig inte vacker. Måste köpa en underkjol annars försvinner den svarta brodyren helt. Klänningen kommer jag att behålla men inte den hiskilikt fula slöja hon skickade med. Hoppas på att gå ner lite i vikt på dessa 19veckor som är kvar. Nakdelen är att jag inte gått ner något än fast jag vetat om att jag ska gifta mig i 1,5 år måste verkligen lägga i en högre växel.
  • Trudilutt

Nu pratade jag precis med våran värdinna för middagen... Hennes klar kommer ordna svensexan för min BM Roligt eftersom min blivande sa att ABSOLUT helt säkert inte kommer att få nån svensexa eftersom ingen kommer att ta tag i det om inte han är med haha!! Va kul det kommer bli att lura honom !!!

Nu ska jag ringa till bygdegården och fixa en tid för att spana in lokalen

• september2009bröllop

Nu har jag köpt en underkjol till min klänning Ytterligare en sak till att bocka av listan

• gosbruden

Hej alla gamla och nya brudar, just nu står det heeelt still!! vet inte alls vad jag ska ta tag i och göra. vad häftiga skor du hade hittat mirfak :)
    vad kul att läsa om era bröllopsplaneringar!

• Mirfak

@gosbruden
    Tack! Börja med att se över vad som är färdigt, sen är det lättare att komma igång

• manice

Idag har vi varit och kollat på ringar :) jag vill verkligen ha titanringar, men guldsmeden rekommenderade inte det då de inte går att förändra storleksmässigt om det skulle behövas i framtiden. Guld är inte min grej och vitt guld - nej jag vill ha titan! Nåja han plockade fram lite alternativ, men nu har jag hittat THE ring på nätet. Bätter pris och mycket finare. Så någon som beställt från titanringar.com?

Svar på tråden September 2009 del3