• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • 090414

titanringar.com kan ändra storleken på ringarna. Vi ar ringar därifrån o supernöjd. Jag ska dock göra mina mindre för de är lite stora.

• carolaj83

så hemkomen efter ålandsresa, nu har vi 10 plattor öl till bröllopet, vi önskar oss också pengar till bröllopsresan som går till paris, är dock lite orolig att dottern inte får några dop presenter eftersom vi skrev så, för min skull gör de väl inte så mycket, men blir ju lite skumt om dom jämför sedan när sonen fick så himla mycket fint, jaja

• manice

Åhh då blir det drömringen från titanringar då :)

• MyochErlend

Hej hej ..
    en strålande lördag...
    vad ska ni hitta på idag ? :)

• september2009bröllop

tvätta Ska nog göra lite placeringskort oxå på de vi vet kommer emellan tvätthängningarna

• MyochErlend

:)
    Själv ska jag städa och plugga till examen och sen så ska jag och min käre träffas ikväll och fixa med önskelista :)

• september2009bröllop

Spännande Jag tror vi kommer få ett japanskt körbärsträd av mina föräldrar i bröllopspresent

• MyochErlend

ååå oj... vad fint :) det är ju ngt ni kan ha läääääääääääääääääääääääänge :D:D:D
    hur bor ni ?? Villa ??

• september2009bröllop

Vi flyttar till villa den 1 juni Bor i dagsläget i lägenhet.. Ja de är ju helt sagolikt fina men va tråkigt att behöva lämna det om man skulle flytta i framtiden.. De är ju inte direkt något man gräver upp och tar med sig till nästa hus..

• Trudilutt

Idag ska här mätas bygdegård och ställas upp bord, nu in i duschen sen hopp och iväg

MyochErlend skrev 2009-05-09 10:30:51 följande:
    Hej hej ..en strålande lördag...vad ska ni hitta på idag ? :)
Svar på tråden September 2009 del3