• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Cookie27

:) Det känns så nära nu när klänningen är hemma!
    Hur går det för er andra med klänning? Allt klart?
    Måste själv fixa underkjol och en sjal till kyrkan också.

• september2009bröllop

Klänningen har hängt här i garderoben sen oktober.. Köpte en tre ringars underkjol till den på ebay häromdagen för 177 kr

• StillÅ

Jag har inte provar en enda klänning än. Vi ska ta tag i den saken.
    Fixade catering, präst och ring i går och är väldigt nöjt med det.

Har tillbringat dagen på scrapmara :) Trevligt!

• gosbruden

Min klänning har också hängt i garderoben sen oktober :) skulle bara kika lite på klänningar, vilken modell jag ville ha, och där hängde den REA!!!!! Min drömklänning OCH halva priset :)

Ring är en helt annan fråga, jag vet inte hur vi ska göra där, har kikat lite på modeller på nätet men jag hittar inte den ringen! ja, det kommer väl.

• carolaj83

klänning, hmmm köpte en från kina, sen när min m2b skulle prova kläder provade jag oxå lite kläder o hittade såklart MIN klänning dock lite dyrare 5500:- ska beställa alla kläder slutet på denna månad

sambon jobbar hela helgen jag o ungarna ska på tivoli och loppis idag, sen hem o klippa gräset

• Trudilutt

Den va jätte fin, enkel och stilren. Ska du ha den i ivory eller vit?

manice skrev 2009-05-10 02:02:28 följande:
    KLänningen ska beställas i veckan. Tror jag vet vilken modell (men snääälla ni kolla bild i galleri och tyck till!!) www.brollopstorget.se/hem/manice/gallery/phpg...sen är det "bara" måtten som ska tas och beställningen ska bli gjord! Spännande!
  • Trudilutt

Jag blev besviken igår i bygdegården. Det går att ställa upp borden så att det blir perfekt! Men... det finns INTE porslin för 100 personer som han sa till mig i telefon när jag bokade. Som tur är har min värdinna det på jobbet som vi kommer hyra. Phu! Tacka vet ja vänner... Dessutom fanns det bara 18 rödvin (!) och 54 vitvinsglas!? Lite konstigt kan kännas...

jaja, hur går det för er andra?

• Trudilutt

Va den inte fin klänningen när den kom? Eller passade den inte? Jag har också beställt ifrån Kina och min klänning skickades i torsdags !! NERVÖST!

carolaj83 skrev 2009-05-10 08:29:20 följande:
    klänning, hmmm köpte en från kina, sen när min m2b skulle prova kläder provade jag oxå lite kläder o hittade såklart MIN klänning dock lite dyrare 5500:- ska beställa alla kläder slutet på denna månad sambon jobbar hela helgen jag o ungarna ska på tivoli och loppis idag, sen hem o klippa gräset
  • trallande jänta

Tjenna allihopa!

Var iväg igår och shoppade hela dagen. Fick inhandlat skinnväst till MB som han ska ha på bröllopet och vi fick tittat på en hel massa ringar ;)
    Det slutade med att vi gick in till en juvelerare, provade en ring som var PERFEKT för mig! Vill ha!!! Hade lite inbyterringar med oss, så de skulle räkna på saken åt oss. Dessvärre kollade man ju inte prislappen på den provade ringen förrän efterår. 12 000 Vilket är en hel del mer än vi tänkt lägga på ringen från början. Men MB såg min glädje över ringen och är inte helt omöjlig. Får besked i nästa vecka över hur de värderar de gamla ringarna oxå...... hoppas....hoppas....

Känns kul att allt går framåt :) Verkar som om ni andra e mitt uppe i planeringarna oxå...

Svar på tråden September 2009 del3