• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Igia

Håller med trudilutt. Enkel och stilren. Vacker.

manice skrev 2009-05-10 02:02:28 följande:
    KLänningen ska beställas i veckan. Tror jag vet vilken modell (men snääälla ni kolla bild i galleri och tyck till!!) www.brollopstorget.se/hem/manice/gallery/phpg...sen är det "bara" måtten som ska tas och beställningen ska bli gjord! Spännande!
  • carolaj83

men hjälp vet inte vad jag ska ta tag i här näst....

• gosbruden

Jag och min älskade har idag haft en bröllopsträff, där vi pratat igenom mycket! (ännu ett bra tips från BT)
    Jag hade panik för någon dag sen men fick då tips om att gå igenom vad har vi gjort (tack mirfak för tipset )

Idag har vi utifrån den listan fixat och donat med att se vad vi faktiskt har kvar att göra :)

VAD har ni kvar att göra och vad behövs göras härnäst! Själv har jag en whiteboard tavla från IKEA som vi skrev ner allt vi ska göra på och delade in det i kategorier för vad som ska göra nu och vad som kan vänta ett tag.

• Trudilutt

Inte jag heller, men jag tycker att det känns ganska lugnt. Ska boka frisör och smink en dag denna veckan (om det går?), Jag ringde dit för en månad sen, då hade de ingen kalender som gick till sept. än

carolaj83 skrev 2009-05-10 22:01:02 följande:
    men hjälp vet inte vad jag ska ta tag i här näst....
  • thildamy

jätte fin klänning!!!

manice skrev 2009-05-10 02:02:28 följande:
    KLänningen ska beställas i veckan. Tror jag vet vilken modell (men snääälla ni kolla bild i galleri och tyck till!!) www.brollopstorget.se/hem/manice/gallery/phpg...sen är det "bara" måtten som ska tas och beställningen ska bli gjord! Spännande!
  • Igia

Vi har i helgen provar kläder till sambon och lyssnat på låtar... Ska prova kläder igen på ett annat ställe imorgon och vi hoppas att de har samma som i helgen fast det blir ungefär hälften så dyrt... Annars gör vi inte så mkt för tillfället. Ska boka inte en helg och åka upp till sundsvall för att prova stolsöverdrag och till Härnösand och titanringar för att prova ut vigselringen...

Så blir bra det klart känner jag mig rätt lugn för tillfället. KLäder och ring och sen får det bli som det blir

• Mirfak

Gosbruden: Anytime :)
    Det är mkt lätt att bli panikslagen. Jag gick igenom en checklista som följde med en av bröllopstidningarna jag köpt. Jag trodde att jag skulle ligga ganska efter, men vi hade klarat av det mesta som skulle vara klart inom den tiden dom satt :)
    Nu kan jag ju slappa lite www.brollopstorget.se/Forum/ikoner/icon12.gif

• Mirfak

(varför går inte ens egna inlägg att radera om man gör fel?)

• alltidvi

Vi har precis kommit tillbaka från ett möte med vår VF! Känns väldigt bra, nu längtar jag ännu mer!!! Det känns skönt att få några kryss att bocka av på "att göra listan".

• carolaj83

ojojoj
    min syster=min tärna
    vi har en gemensam vän och min syster har nu sagt upp bekantskapen med denna vän pga ett bråk som enligt min menning e störtlöjligt, men vi bjöd självklart denna vän till bröllopet.

syrran blev skitsur idag tackade denna vän ja till bröllopet, vilket gjorde mig superglad...

men vågar inte berätta detta för syrran o min syrra är väldigt omogen och jag är lite orolig att hon kommer "förstöra" min dag.

borde verkligen prata med min syster, men hon har alldeles för mycket tjafs i sitt liv just nu så jag känner att de absolut inte är rätt läge

ojojoj. kände bara att jag måste skriva av mig om detta

är de menningen att man ska behöva ha klump i magen inför sin egen bröllops fest, tror inte de va!!!!!!!

Svar på tråden September 2009 del3