• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Trudilutt

Hej på er!

Här finns det också att göra egentligen. Men inte idag...

För idag ska jag på bröllop!!!! ska bli superroligt! Jag och en vän ska spexa lite också, så det är allt lite nervöst

Ha en skön lördag!

• september2009bröllop

Jag ska oxå på bröllop idag Snart dags att göra sig i ordning..

• carolaj83

avis, vill oxå på bröllop, speciellt nu så man får lite insperation

• Trudilutt

Bröllopet va fint!

De hade en underbar dag Superfina var de!

September2009bröllop - Vi kanske va på samma bröllop

Idag är jag sjuk

Måste åka och handla mat, så jag tar floristen på vägen förbi Snackar lite nya ideér...

• Igia

Nu har vi kommit hem från Sundsvall.
    Florist, vigselring, catering, fotograf... Känns bra att alla är med på banan. Har fått bilder på min dagen efter- klänning. Ser fin ut på bilderna, får hoppas att den blir lika fin på

Jag vet inte riktigt vad mer vi behöver göra just nu.
    Träffade mkt släktingar i helgen och alla är så glada och förväntasfulla inför bröllopet så det känns ju bra.

Carola: Vad skönt att ha personal klart. Vi har oxå det klart nu...

• TesshjärtaFred

Roligt att gå på bröllop. Vi ska på ett den 1 augusti. Det ska bli mysigt eftersom det blir en månad före vårt och de ska också gifta sig borgerligt utomhus så det blir lite likt som vårt.

På onsdag ska jag åka till syatteljén där jag ska beställa min klänning för att ta mått och gå igenom hur jag vill ha den. Det ska bli spännande att äntligen få iväg beställningen!

Annars händer det inte så mycket. I helgen när vi var uppe i Söderhamn passade jag på att kolla på Dollarstore efter lite grejer (eftersom det inte finns i Sthlm) och hittade faktiskt lite dekorationer och ballonger och sånt. På onsdag ska jag äta lunch med en kompis och då fråga om hon har lust att sjunga under vigseln. Gitarrist har vi sedan tidigare klart med, så det vore skönt om hon tackade ja. Då ska vi bara bestämma oss helt för musiken så de kan börja öva sen.

Vad annars? Jo, vi har frågat ett par kompisar om de vill vara slottsvärdar och ta hand om gästerna när de kommer om de har några frågor, samt att ha kontakt med de som har slottet om det skulle komma upp några frågor på bröllopsdagen. Och de tackade ja.
    Så ja, det rullar på. Men vi har fortfarande massor kvar att göra!

• Rebellen75

Är så glad att det hänt något idag. Gubben har köpt kavaj och byxa . Han tyckte vi kunde vänta till i höst att köpa men jag har förklarat för honom att man måste köpa nu, om han vill ha linnekavaj annars finns det inte. Han blev lite osäker på om han skulle köpa nu om han hinner gå ner i vikt som han redan börjat att göra. Men vi fick 6 MÅNADERS öppetköp. Så skulle han gå ner enormt mycket är det bara att lämna tillbaka och köpa något annat. Helst skulle han vilja ha jeans och en skjorta men det här blir kanon.

• Trudilutt

Idag är det exakt 4 månader kvar till 26 september alla flickor/kvinnor/blivande fruar!!!

• Rebellen75
    Trudilutt skrev 2009-05-26 17:02:25 följande:
    Idag är det exakt 4 månader kvar till 26 september alla flickor/kvinnor/blivande fruar!!!
    Och det kommer gå med rasande fart nu över sommaren. Så det är bara att sätta igång.
  • TesshjärtaFred

Nästa fredag är det bara tre månader kvar för oss som är först ut!

Svar på tråden September 2009 del3