• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • carolaj83

Trudilutt -4 månader ahhhh det är ju inte länge

vi har sista osa dagen på måndag och än är det en hel hög som vi inte hört ifrån, hur gör man om dom inte hör av sig? ringa upp o fråga? eller räkna bara med att dom inte kommer?

vi har bokat ett band, wieeeee

vi som hade budgett på 18 000:- nu är vi uppe i 30 000:- sen tillkommer maten på 10 000:- som våra föräldrar står för, puh

• thildamy

ja vet... och ändå är ni 4 dagadr före mig

längtar med spänning...

TesshjärtaFred skrev 2009-05-27 02:08:08 följande:
    Nästa fredag är det bara tre månader kvar för oss som är först ut!
  • TesshjärtaFred
    carolaj83 skrev 2009-05-27 09:35:48 följande:
    Trudilutt -4 månader ahhhh det är ju inte längevi har sista osa dagen på måndag och än är det en hel hög som vi inte hört ifrån, hur gör man om dom inte hör av sig? ringa upp o fråga? eller räkna bara med att dom inte kommer?vi har bokat ett band, wieeeee vi som hade budgett på 18 000:- nu är vi uppe i 30 000:- sen tillkommer maten på 10 000:- som våra föräldrar står för, puh
    Jag kommer att typ sms:a eller maila de som inte har hört av sig när osadatum har gått ut. Man måste ju veta liksom.

I dag har jag beställt min klänning! Den jag har på mig i galleriet, under starka bilder.
  • stl48

TesshjärtaFred- Jättefin klänning!

Jag väntar med spänning på min som kommer en eller två veckor in i juni. Fick beställa mindre storlek så nu får vi se hur denna sitter. Svårt att få en rikrigt bra känsla när den är alldeles för stor.

• Igia

TesshjärtaFred: Jättefin klänning. Var har du beställt den?

Jag har fått bilder på min dagenefterkänning- finns galleriet...

Vi har inte funderat än på hur vi gör med de som inte svarat innan OSA, men det är så långt kvar dit så kommer nog på nåt.

• TesshjärtaFred

Tack tack. Jag har beställt den från Matildas fest i Sundbyberg. Den sys upp i Kina med syateljen som mellanhand. Om det behövs göras några ändringar så ingår det i priset, vilket är skönt.

Den kommer inte att se ut exakt som på bilderna. Jag ska inte ha något släp och rosetten kommer att vara champagnefärgad, som jag sedan matchar med skor, väska och blommor.

• september2009bröllop

Tess och igia jättefina klänningar

Idag kom tärnklänningen.. Får hoppas den passar tärnan bara.. finns dock inga bilder för den va jätte svår fotad... De när så mörkt brun så alla detaljer smälte in så de syntes inte...

• Trudilutt

Oj! V har inte osa - datum förrens 1/8

Igår fick jag pris på blommor och bordsdek. 1000 kr för min bukett. 75 kr för corsage, 80 kr per tärnbukett (gånger 2), samt 20 vita stora rosor a´ 20 kr styck. Summa ca 1700. Jag tycker inte att det är så farligt. Då min brudbukett är minst sagt avancerad... Pioner, rosor, trollhassel, humle och orkidéblommor.

Har ni börjar kika på blommor än?

Kram

• stl48

Jag lade upp bilder på våra blommor och inbjudningar men de fotona finns inte i galleriet, jag fattar nada! De andra bilderna syns ju?!
    Om bilderna är för stora borde väl datorn säga ifrån, eller?
    (Har köpt ny kamera, system, och jag vet att jag har ställt in den på stora bilder för att kunna förstora mycket utan att kvaliten blir sämre)
    Men när jag lade upp bilder på Köp/Sälj så sa datorn till mig att göra bilderna mindre.
    Snälla, hjälp mig!

• carolaj83

Trudilutt - min m2b har en ingift faster som ska göra all blomster till oss, så jag vet inte hur min bukett ser ut förrens i kyrkan då jag gett henne helt fria händer
    hon bor 60 mil härifrån och nästa helg kommer hon hit o hälsar på då ska vi kolla in lokalen ihop och diskutera alla blommor till bordsdekorationen...

vi kommer använda oss mycket av det som finns i naturen, men resten betalar vi

Svar på tråden September 2009 del3