• augusti10a

Augusti 2010...

Jag kunde inte hitta någon augustitråd för 2010, bara Juli 2010...Så jag tycker ju såklart att vi som gifter oss i augusti ska ha en egen planeringstråd :D

Så hur långt har ni kommit i planeringen?

Vi har bestämt datum och den stora dagen blir 7/8 2010 och så har vi bokat festlokal...var tvungen att boka så tidigt eftersom den är väldigt populär och hon jag pratade med när jag bokade tyckte det var jättebra att jag ringde nu eftersom det blir fullbokat snabbt, själv skämdes jag lite som ringer 1,5 år innan...
    Jag försökte att boka kyrkan också men där vart det stopp. Hon sa att jag får ringa tillbaka i augusti för då släpper hon 2010`s augusti tider. Så nu hoppas jag att vi får den kyrkan som också är populär.

• Svar på tråden Augusti 2010...
  • Sörön10

Jag tänker precis likadant! =)

Sprang på fina guldmålade trähjärtan idag för 1.70 kr/st som vi tänkte ha som borsplacering! Så man köper lite här å lite där!

MsomiMarie skrev 2009-03-06 22:03:12 följande:
    Jag tänker som du sindri de där med att sprida ut kostnaderna. Så jag tänker köpa saker om jag hittar något som jag vill ha. Typ alla dekorationer till festen och sånt. Törs inte köpa klänning dock då jag är på g ner i vikt...man vet ju aldrig vad vågen står på nästa år
  • sindri

åå de skulle jag vilja ha fast silver vi har inget färg tema utan vi kör lite medeltid/ trollskogs tema så jag jagar saker överallt

• MsomiMarie

Åååh vilket härligt tema!

• sindri

ja de är syster yster som kom med ideen så de är tack vare henne men de matchar klänningen så de blir kul

• augusti10a

Åh va trevligt att så många redan har tillkommit!
    Har också tusen ideer om allt och jag vill planera allt på samma gång och all min lediga tid går åt till att spana runt på olika saker till kommande bröllop!
    Vi har också tänkt att börja handla lite smått redan nu så inte allt kommer på en gång...
    Ja man känner sig lätt "gammal" när man kikar runt här... :)
    Åh, va spännande att få följa alla här i tråden med planering och allt!

• MsomiMarie

Sindri Såg klänningen i ditt galleri,jättefin! Min kompis skulle älska den,hon gillar den stilen!

augusti10a Jag känner mig rätt så ung,men struntsamma :-P.

• augusti10a

Ja jag känner mig också rätt så ung...haha! Strunt samma åldern har ju ingen betydelse :P

• sindri

jag hamnar väl mitt i mellan då nu när jag bli 29 nästa år men har man hunnit vara ihop i 10 och har två barn när man gifter sig så kan ja känna mig gammal jag med;)
    ja jag blev helt kär i klänningen när jag såg den sen fans de ingen annan de är lite dumt när man fasnar så

• sindri

MsomiMarie din klänning va oxå jätte fin tyvär kan jag inte ha på mig axelbands löst utan att se ut som en ladugårdsvägg:) men dom är väldigt fina att titta på när någon annan har på sig dom

• MsomiMarie

Jag har inte bestämt mig hundra för någon klänning än,men någonting liknande som de som finns i galleriet...Skulle vilja ha med axelband faktiskt då jag har rätt stor byst,men det är svårt att hitta någon klänning med snygga axelband tycker jag. Sedan görs ju så många utan idag! Men jag letar...

Svar på tråden Augusti 2010...