Lapinette
Jag väntar på lite besked, får det på fredag om två veckor. Då får jag veta vad de tänkter göra åt livmoderhalscancern, tills dess är det bara att inte försöka tänka på det så mycket. Ärligt talat går det sisådär...
Jo det blir en del resande nu, Island var över valborg och nu åker vi till Malaysia och Kambodja i 3 veckor. Tips på bra shopping i KL emottages tacksamt. Vi ska visserligen bo hos kompisar i KL men de har inte varit där så länge.
Hur mår ansiktet nu ett par dagar efter behandlingen?
Gemma
Men oj, inte ska du skämmas! Du har ju verkligen haft fullt upp och ska inte behöva oroa dig för mig... Vet inte hur oddsen ser ut ännu har mest fått höra massa läkarfloskler om att jag inte ska oroa mig innan de vet mer och så vidare, väldigt uppmuntrande...
Då låter det absolut som en tillväxtfas och du ska se att den snart går över, hur länge har hon hållit på så här?
Izunia
Tackar! Jag hoppas också att det ska vara smärtfritt, räcker det med det mindre ingreppet så ska det tydligen vara det, vilket låter bra med tanke på att vi åker på sememster bara någon dag efter.
Barn utvecklas väldigt olika, gången är en sån typisk sak som är så tydlig. Fast det kan lika gärna handla om ointresse från barnet, miss J kanske inte har lust helt enkelt.
CHokladbollar och kanelbullar låter aldeles smaskens!
Gemma
vilken härlig tillställning det låter som! Var det något spec som firades eller var det "bara" vanlig picknick? Ok Vanlig kanske borde vara inom "" också med tanke på att det lät som väldigt trevlig dryck.
Kikar ni på samma hus Gemma och Fru F, spännande! Ni får göra upp en budgivningsstrategi då... eller liknande.
Mlle M
Grattis!! Du borde vara gift nu! Vilken tur med vädret ni hade. Hoppas dagen var helt underbar, ser fram emot bilder!
Izunia
Åh vad kul med barnkalas, ska ni ha ett stort? Hittar ni några bra kort eller kommer du ge upp och göra egna?
Helgen har varit mysig med allt det fina vädret. Hade massor med möten i fredags men alla kunde hållas på olika restaurangers uteserveringar så det var inte så betungande, lite värre var det att jobba till 1 på natten för att hinna bli klara.
I går blev det sovmorgon innan svägerskan kom och hämtade mig för lite spaande, vi hade bokat på Bluehamam på Lidingö. Har nog sällan kännt mig så ren som efter detta scrubbande av mig, så nu aktar jag mig för solen... kvällen slutade med rosevin på Josefinas där det var hysteriskt mycket folk och man fick vänta evigheter på barpersonalen. Kön var oändlig men den hade jag turen att bara kunna lirka oss förbi.
Idag kommer svärföräldrarna på fika, tvingade ner mannen i källaren för att plocka upp parasoll mm då solen verkligen strålar idag. Har ätit en lång frukost på balkongen och bara myst. I eftermiddagen ska jag ut till graven och plantera hos mina föräldrar innan vi åker och badar med min bror och sen avslutar med grillmiddag hos dem.
Grattis alla mammor här inne, hoppas ni får en bra mors dag!