Anne
förlåt att jag var helt off och inte fixade att komma. Haha. Fasen tjejer, jag var så jä..la bakfull och snorförkyld när jag vaknade på fredagen, så det var banne mig tur att ni inte ändrade tid för min skull, då hade jag fått snuskigt dåligt samvete.
Ja, Anne jag VET hur jä..la skitont det gör. Idag har jag suttit på ett hårt trägolv hela dagen och skruvat och monterat garderober och skenor och trådbackar. Har snuskont och då är jag ju inte ens gravid, men fy sjutton ja. Blää...
Vi ses på måndag istället Anne. Glöm inte bort det för jag lovar att inte vara bakfull då och förkylningen är praktiskt taget borta. Bara lite täppt i näsan
kram kram
Gabbi
Ja, alla tråkigheter har hopat sig ett tag, eller egentligen inte, för det händer ju en massa skoj oxå men jag tycker att vi förtjänar att ha de lite lugnt nu efter all turbulens. En del av mig önskar nästan att man vunnit lite pengar eller något, så att jag med gott samvete faktiskt hade KUNNAT vara arbetslös några månader. Behöver tid på mig att fundera på vad f..n jag vill och faktiskt läka mina sår o jobba upp mitt "självförtroende" igen. Detta knäckte mig rätt mycket, tyvärr.
Madde
Din kommentar om jobbet var så skön att få. Bara att höra att någon annan vet hur sjukt där är. Tack gulliga du