Fröken Planera skrev 2009-04-17 17:42:56 följande:
Hallå Fruar!Nu är jag tillbaka i Skåneigen, efter några dagar i Sthlm/Uppsala.Korkad som man är lyckades jag få in ännu en resa till Uppsala innan förlossningen. Varför kan man inte säga "NEJ"????Jaja, det blir i allafall en tågresa nästa gång eftersom jag inte får flyga då. Jaja, det är skönt att vara hemma igen!Vad händer hos alla i helgen? Embo, du har väl fullt upp med att packa, kan jag tänka mig. Ja, Anja åxå. Mne alla andra då? Min lilla familj ska i alla fall storstäda (Hoppas jag ialla fall, för här ser hemskt ut) Sen ska vi på motormässan i Malmö.Ingenjörsbruden, hur gick det på UL????
Ojojoj så du flyger o far! Enda nackdelen med tåget är tiden....men med en skön bok så kan det ju gå!
Storstädning OCH motormässa....huvaligen vilken helg!
Men det är skönt att HA storstädning avklarad.
Denna helgen passar jag mina systerdöttrar lör-mån så för tillfället är jag Hjärupsbo!
Spännande!
Va gullig du är som kom i håg mitt UL!
Jodå allt var bra....men det är en liten blygis som inte ville visa upp sitt kön! Hävdade direkt att det är makens gener!
Men lika bra var väl det för vi hade faktiskt inte kommit fram till OM vi ville veta....så ja nu blir det vad det blir!