Hej hej!
Bra jobbat Anja, håll ut, kämpa på! Häng med Gabby till Gerda!
Jaha, då var man ledig fram till bebis kommer...heter det iaf...men jag har haft fullt upp. Mäklaren kommer idag och jag har fixat och grejat här hemma som en idiot. Jobbade hela påsken, tis-sön, så allt fick fixas igår. Idag ska vi till banken, sen träffa mäklaren som säljer det vi har köpt och efter det kommer som sagt mäklaren som ska sälja vårt. Fick skruva ner bebisens säng igår och köra hem den till svärföräldrarna, vill ju att sovrummet ska se luftigt och fint ut, men måste erkänna att det kändes skumt att ta bort sängen som stod här så fint, bäddad och klar.
Har tyvärr inga bilder på huset, tänkte inte på att ta dem. Men vi ska ta foto, innan och efter vi renoverar. Vet ni hur många olika alternativ det finns av allt? Kakel, klinker, tapet, blandare, kylskåp, tumlare osv osv... Blir helt snurrig av allt som ska väljas! Inte nog med att det ska väljas, det ska vara bra saker och sen ska man ju köpa det där det är billigast med. Vi har varit runt i alla möjliga affärer i veckan och tittat och titta.
Gabby, hur har det gått för er i helgen? Blev S glad när du kom hem lite tidigare så ni kom iväg i torsdags? Haha, blev det du som körde? M är förresten go och glad igen, det har nog gått upp ett litet ljus för honom-gött! Inte klokt vad lite surande från fru Rydstav kan göra underverk!
Nä, nu ska jag iväg och hämta min man så vi kan åka till banken och skuldsätta oss rejält...hjäääällppp!